וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוג'ין אנסה לקרית שמונה: "ככל הנראה אשחק בחו"ל בעונה הבאה". נוסבאום צפוי להתמנות בקרוב

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 19:57

בקרית שמונה היו קרובים לסיכום עם הפועל רעננה על רכישתו של החלוץ, אבל הוא הבהיר שהוא מחזיק בהצעות מבלגיה ולא מעוניין להישאר בישראל. מאמן בית"ר תל אביב יחתום כבר בתקופה הקרובה. בקבוצה מאוכזבים מהתיקו מול באר שבע: "אסור לשמוט ככה יתרון"

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט 1

חלוצה של עירוני קרית שמונה, יוג'ין אנסה, לא צפוי לשחק בישראל בעונה הבאה, כך נודע לוואלה! ספורט. בעירוני קרית שמונה פנו להפועל רעננה במטרה לרכוש את כרטיסו של השחקן, אבל לאחר שהדברים הלכו בכיוון חיובי ונראה היה שהצדדים לקראת סיכום הודיע השחקן עצמו שהוא לא מעוניין להישאר בישראל, ואף סיפר שהוא מחזיק בהצעות מהליגה הבלגית והוא מכוון לצאת ולשחק שם. אנסה משחק העונה בקרית שמונה על תקן מושאל, ושייך להפועל רעננה.

גם מכבי פתח תקווה גיששה עם רעננה בנושא החלוץ אך גם היא קיבלה מסר שאנסה מתכוון למצות את האפשרות לשחק בליגה אחרת בעונה הבאה. למרות הדברים, בקרית שמונה ינסו לשכנע את השחקן להישאר וההערכה שאם לא ייצא לבלגיה יצליחו בקבוצה של איזי שרצקי לסכם את הפרטים מול רעננה ולהשאיר את השחקן בקבוצה.

יוג'ין אנסה שחקן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
לא מעוניין להישאר בישראל. אנסה/מאור אלקסלסי

מי שלא יישאר בוודאות הוא קובי רפואה, שבמועדון כבר הודיעו שלא ימשיך בעונה הבאה. ההערכה בקרית שמונה שכבר בתקופה הקרובה ימונה באופן רשמי עמיר נוסבאום למאמן הקבוצה. "רק משהו סופר דרמטי ימנע את ההגעה של נוסבאום לכאן", אמרו במועדון.

עוד בוואלה!

ליגת העל: עירוני קרית שמונה סיימה ב-1:1 מול הפועל באר שבע

לכתבה המלאה

בנוגע לתיקו אמש מול הפועל באר שבע (1:1) הרי שבקבוצה שוב התאכזבו ששמטו יתרון. "זה כבר משחק שני בפלייאוף שאנחנו לא שומרים על היתרון", אמר שחקן בקבוצה, "אם אנחנו רוצים לסיים במקום הרביעי אסור לנו לאפשר לזה לקרות". בקבוצה יחזיקו אצבעות היום למכבי תל אביב נגד מכבי פתח תקווה בתקווה שהפער מהמקום הרביעי יישאר על נקודה אחת בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully