וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האירוע הגדול של השנה: רסלמניה 37 יצאה לדרך

עדי כפיר

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 8:47

האירוע הגדול בשנה של WWE, רסלמאניה 37, יצא לדרך וימשיך גם בלילה שבין ראשון לשני. אז מה קורה ומה צפוי? האזינו לפודקאסט "טוטאל סלאם"

האירוע הכי גדול בשנה של WWE יצא לדרך הלילה (03:00) כשרסלמאניה 37 החל באירוע שיתפרס על 2 לילות.

במיין איבנט של הערב השני האלוף האוניברסלי רומן ריינס ינסה להגן על האליפות בקרב משולש נגד אדג' שעשה קאמבק לאחר פציעה ארוכה וניצח גם כן ברויאל ראמבל ומול דניאל בראיין שככל הנראה יעזוב את WWE בקרוב עם תום חוזהו.

בעקבות כך, עדי כפיר ואבירן טוניס מפודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" התכוננו לרסלמאניה 37 וסיפקו את דעותיהם על קרב האליפות האוניברסלית שיחתום את היום השני של האירוע.

טוניס התחיל ואמר: "אני חושב שבפער ענק הבנייה של הקרב ברסלמאניה 37 של רינס, דאג' ובראיין הייתה הכי טובה, וככה זה צריך לקרות. זה המיין איבנט האמיתי של האירוע, זה הקרב שאחריו האוהדים הולכים הביתה וזה הקרב שאני מחכה לו משני הלילות. אמרתי לא פעם בתכניות הקודמות שאלו שלושת המתאבקים שאני רוצה לראות בקרב האחרון של מאניה, ולדעתי רוב הסיכויים שאדג' ינצח את הקרב למרות שאני לא שולל ניצחון של דניאל בראיין ושחזור של רסלמאניה 30".

כפיר המשיך וסיפק את דעתו: "הכל אפשרי בקרב הזה כי לא משנה מי מכל אחד משלושת המתאבקים בקרב הזה המנצח יהיה הגיוני, יש פה סיכוי שווה לכולם וזה היופי בבנייה של הקרב הזה. מעבר לניצחון, כל מי שינצח את הקרב זה יהיה סיפור ענק בפני עצמו אם זה רומן על השנה המטופרת שעשה, אדג' על הקאמבק אחרי פציעה והיעדרות של עשור ובראיין על כך שזה כנראה אירוע רסלמאניה האחרון שלו בגלל שהחוזה שלו נגמר ב-WWE. אני לא בטוח שזו הפעם האחרונה שנראה את שלושתם באותה הזירה. אני מאמין שבסופו של דבר ריינס ישמור על התואר וזו תהיה התמונה האחרונה באירוע".

  • עוד באותו נושא:
  • רסלמניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully