וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל חומסקי: "זו תקופה קשה מאוד. יש לנו בעיה מנטלית וסף שבירה נמוך"

עודכן לאחרונה: 10.4.2021 / 21:43

יונתן אלון העביר אימון ראשון כמאמן הפועל ירושלים, והבעלים התייחס לחילוף על הקווים: "יונצ'וק ראוי להזדמנות, ואני בטוח שנעלה דרגה ברמת המחויבות. אני מסתכל בעיניים לאוהדים ואומר: אלה הרגעים שבהם אנחנו צריכים אתכם. נבוא לנצח ביום שני את מכבי תל אביב"

מאמן הפועל ירושלים יונתן אלון. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
יונתן אלון/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

יממה לאחר פיטוריו של דאיניוס אדומייטיס, הפועל ירושלים קיימה הערב (שבת) אימון ראשון תחת הדרכתו של יונתן אלון כמאמן ראשי, כשמעבר לפינה כבר ממתינה הופעת הבכורה שלו על הקווים - במשחק הביתי ביום שני נגד מכבי תל אביב.

הבעלים איל חומסקי התייצב במלחה ודיבר על המשבר בקבוצה. "אנחנו עוברים תקופה קשה מאוד. אנחנו מנסים כל הזמן לשנות, ולחשוב מחוץ לקופסה כדי שהקבוצה תיראה טוב יותר. בשלב הזה אנחנו נראים רע מאוד, ויש לנו סף שבירה מנטלי נמוך. אבל אנחנו לא מרימים ידיים. גם בעונת קורונה, כשהיו מי שאמרו שנוותר עליה ונדפדף הלאה, הפועל ירושלים לא מרימה ידיים. יש תואר על השולחן, ונילחם עליו עד הכדור האחרון".

מאמן הפועל ירושלים יונתן אלון עם ריי מקאלום. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
תקופה חדשה. יונתן אלון עם מקולום/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

בנוגע למהלך חילופי המאמנים אמר חומסקי: "עשינו שינוי משמעותי, ואנחנו מקווים ומתפללים שהמהלך יצליח. יונצ'וק ראוי להזדמנות שהוא מקבל, ואנחנו בטוחים שנעלה דרגה ברמת המחויבות. קרו הרבה מאוד דברים - קורונה, פציעות, דברים חיצוניים, דברים שקשורים אלינו כמערכת, העזיבה של עודד קטש שהייתה רגע קריטי. דבר אחד ברור: יש לנו בעיה מנטלית קשה. אנחנו מנסים ועושים המון שיחות, והשחקנים רוצים, אבל זה לא יוצא. ברגע שאנחנו נכנסים לכמה דקות שבהן היריבות לוחצות על הגז, אנחנו מתפרקים. אם נדע לא להתפרק ברגעים האלה, אני מאמין שתראו הפועל ירושלים שתרוץ עד המשחק האחרון".

הבעלים ביקש לפנות באופן ישיר לקהל. "אני מסתכל בעיניים לאוהדי הפועל ירושלים ואומר: אנחנו עוברים תקופה קשה, וצריכים אתכם איתנו, ברגעים הטובים והקשים. הפועל ירושלים זה כמו ילד שלפעמים מועד, ודווקא אז צריך להושיט לו יד, להתכופף ולהרים אותו. אנחנו צריכים אתכם ביציע, תומכים, ואלה הרגעים של הפועל האמיתית, גם בטוב וגם ברע. ביום שני נפוצץ את הארנה, עד כמה שאפשר עם הקורונה, ונבוא לתת בראש ולנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully