וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ההכרזה על מארחת הפיינל אייט נדחתה ליום שני

9.4.2021 / 13:31

ראשי המפעל, שהיו אמורים להודיע היום היכן יתקיים טורניר הגמר, ימסרו את החלטתם רק בעוד שלושה ימים. קרשיאקה נכנסה לתמונה ומעוניינת להביא את האירוע לאיזמיר

שחקן מכבי תל אביב כריס ג'ונס מול שחקן הפועל חולון גיא פניני. דני מרון
ההמתנה מתארכת. גיא פניני/דני מרון

הציפייה של אוהדי הפועל חולון לקראת ההכרזה על אירוח הפיינל אייט תימשך עוד שלושה ימים. ראשי ליגת האלופות, שעל פי לוח הזמנים היו אמורים להודיע היום (שישי) באיזו עיר יתקיים טורניר הגמר, דחו את החלטתם ליום שני.

אתמול התקיימה ישיבה טכנית שבה דנו הנהלת חולון וחברת ההפקות "קומטק" עם נציגי הצ'מפיונס ליג על המשמעויות הכספיות והתקציביות שמאחורי הארגון. מלבד ניז'ני נובגורוד, שהגישה את מועמדותה, ביומיים האחרונים נכנסה לתמונה גם פינאר קרשיאקה - שלאחר העפלתה במחזור הנעילה מביעה עניין בהעברת הפיינל אייט לאיזמיר.

יפתח זיו, הפועל גלבוע/גליל, מול טיירוס מגי, הפועל חולון. דני מרון
ייפגשו בפיינל פור הבלקני. יפתח זיו מגלבוע/גליל וטיירוס מגי מחולון/דני מרון

בעקבות דחיית ההחלטה על בחירת המארחת, הוזזה גם הגרלת שלבי ההכרעה לסוף השבוע הבא. לאור העובדה שחולון זכתה בראשות בית ט' בטופ 16, היא תפגוש יריבה שסיימה במקום השני באחד הבתים האחרים: האלופה המכהנת סן פאבלו בורגוס, שטרסבורג או סראגוסה.

הסגולים חזרו הבוקר לישראל, לאחר השלמת שלב הבתים בליגה הבלקנית. הם הביסו בבולגריה את אקדמיק פלובדיב 70:97. נייט ססטינה הצטיין עם 22 נקודות, מקסים דה זאו הוסיף 12, בעוד אביאל נאמן צדק וטיירוס מגי קלעו 11 כל אחד. בפיינל פור תפגוש חולון את גלבוע/גליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully