וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שלושה חודשים בלבד: דאיניוס אדומייטיס פוטר מהפועל ירושלים

9.4.2021 / 15:20

המאמן הליטאי, שנכנס בינואר לנעליו של עודד קטש, שילם את המחיר על היכולת החלשה בליגה ועוזב לאחר פגישת הנהלה ושיחת פרידה מהשחקנים. יונתן אלון מונה למחליפו הזמני, צפוי לאמן עד תום העונה

עוזר מאמן הפועל ירושלים יונתן אלון. ברני ארדוב
המחליף הזמני של אדומייטיס. יונתן אלון/ברני ארדוב

דאיניוס אדומייטיס פוטר היום (שישי) מתפקידו כמאמן הפועל ירושלים. בשעות הצהריים המוקדמות נפגש הליטאי עם המנכ"ל גיא הראל והמנהל המקצועי יותם הלפרין, ואחר כך קיים שיחת פרידה עם השחקנים. לאחריה יצאה הודעת המועדון, שעל פיה הגיעו הצדדים ל"החלטה משותפת על פרידה".

עוזרו, יונתן אלון, מונה למחליפו הזמני וצפוי לעמוד על הקווים עד תום העונה. הוא יערוך את הבכורה שלו כמאמן ראשי במשחק נגד מכבי תל אביב ביום שני הקרוב.

מאמן הפועל ירושלים דאינוס אדומייטיס. דני מרון
שילם את המחיר. אדומייטיס/דני מרון

האדומים נקלעו למשבר מתמשך העונה, ובסך הכול שרד אדומייטיס רק שלושה חודשים מאז החליף את עודד קטש, שעבר לפנאתינייקוס. במשחקו הראשון סיימה ירושלים את דרכה בליגת האלופות, ואחר כך הודחה בידי מכבי ראשון לציון גם מהליגה הבלקנית ומגביע המדינה. בליגה הוא לא הצליח אפילו להעמיד מאזן חיובי (6:6), והקבוצה מדורגת רק במקום החמישי בטבלה. היא הגיעה לשפל בתבוסה אמש 98:67 בראשון לציון - הגבוהה ביותר של המועדון בעשור האחרון.

זו לא הפעם הראשונה שבה יש לירושלים שלושה מאמנים שונים באותה עונה. רק לפני שלוש שנים, בעונת 2017/18, היא עמדה בפני סיטואציה דומה: פוטיס קציקאריס אימן בתחילה, הוחלף על ידי עוזרו מודי מאור ולבסוף הגיע קטש.

אלון (38) גדל במחלקת הנוער של ירושלים והיה בצוות של קטש בעונת 2010/11. אחר כך עבר להיות לתפקיד עוזר המאמן בבני הרצליה, ושימש באותו תפקיד גם בהפועל חולון ובמכבי אשדוד. לפני שנתיים חזר לבירה כעוזרו של קטש, ובקיץ האחרון היה בין המועמדים לאמן את עירוני נס ציונה - אך נשאר לבסוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully