וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה להפועל חולון: הפיינל אייט של ליגת האלופות יתקיים בניז'ני נובגורוד

13.4.2021 / 17:25

הסגולים, שקיוו להביא את טורניר הגמר לישראל, הפסידו בקרב על קיום האירוע - והוא ייערך ברוסיה בין ה-5 ל-9 במאי. היריבות האפשריות ברבע הגמר: שטרסבורג, סראגוסה וסן פאבלו בורגוס

כריס ג'ונסון, הפועל חולון. מתוך אתר פיב"א, אתר רשמי
באסה לחולונים. כריס ג'ונסון/אתר רשמי, מתוך אתר פיב"א

בשבועות האחרונים ניהלה הפועל חולון מרוץ קדחתני בניסיון להביא את הפיינל אייט של ליגת האלופות לישראל, אבל היא הפסידה בקרב. ניז'ני נובגורוד נבחרה לעיר המארחת של האירוע, שיתקיים בין ה-5 ל-9 במאי.

מאז הבטיחו את מקומם, הסגולים ניסו לגייס את משרד הספורט, איגוד הכדורסל ועיריית חולון. רק שלשום הם הצליחו לקבל את ההבטחה המיוחלת משר התרבות והספורט חילי טרופר, ובעקבותיה העביר האיגוד מסמך התחייבות לפיב"א, שבו הוא מתחייב לערוב למימון הטורניר, אבל לבסוף ניז'ני היא המנצחת במרוץ.

באיגוד הכדורסל הגיבו ואמרו: "איגוד הכדורסל מאוכזב מההחלטה שלא לקיים את טורניר הפיינל 8 של ליגת האלופות של פיב"א בארץ. בימים האחרונים האיגוד, משרד הספורט, אנשי הפועל חולון ורבים אחרים עשו מאמצים אדירים כדי להביא את האירוע החשוב הזה ארצה. אנו משוכנעים שכמו שקרה לא מעט בשנים האחרונות, נמשיך להביא ארצה אירועי כדורסל בינלאומיים יוקרתיים, שיעזרו לקידום הכדורסל בארץ ולהנאתם של חובבי הכדורסל הרבים. בחודש יוני יתקיים בארץ טורניר מוקדמות אליפות אירופה 3x3 בהשתתפות 27 נבחרות זרות".

סאן פבלו בורגוס מחזיקת ליגת האלופות של פיב"א 2019/20. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
תחכה לחולון ברבע? מחזיקת הגביע המכהנת, סן פאבלו בורגוס/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

העדיפות הבולטת של ראשי המפעל הייתה לקיים את הטורניר באנקרה, והממשל הטורקי אף העמיד ביטחונות למימון האירוח, אבל הקלפים נטרפו כשטורק טלקום הודחה במחזור הנעילה בידי שטרסבורג. ניז'ני זכתה מן ההפקר, ובדומה לחולון היא מורשית להכניס מספר מוגבל של צופים למשחקיה הביתיים. אולמה מכיל 5,500 מושבים.

בסוף השבוע תתקיים הגרלת שלבי ההכרעה. לאור העובדה שחולון זכתה בראשות בית ט' בטופ 16, היא תפגוש יריבה שסיימה במקום השני באחד הבתים האחרים: האלופה המכהנת סן פאבלו בורגוס, שטרסבורג או סראגוסה. יתר הקבוצות שהעפילו לפיינל אייט: נימבורק של המאמן הישראלי אורן עמיאל, טנריפה, קרשיאקה והמארחת ניז'ני.

בחולון יוכלו להתנחם כי במקביל, החליטו בהנהלת הליגה הבלקנית לערוך את פיינל פור המפעל בעיר בין ה-27 ל-29 באפריל. בחצי הגמר תפגוש חולון את גלבוע/גליל כשהמנצחת תשחק נגד המנצחת בין אקדמיק פלובדיב לבארו מבולגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully