וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורטאית ניגרית זכתה במדליית זהב בטקוואנדו - בחודש השמיני להיריונה

עודכן לאחרונה: 9.4.2021 / 12:30

אמינאט אידריס בת ה-26 "עוררה השראה" בניגריה אחרי שסיימה ראשונה בתחרות לאומית, והתעלמה מהמבקרים שטענו שסיכנה את העובר: "אין לכם מושג"

לוחמת טקוואנדו מניגריה זוכה במדליית זהב כשהיא בחודש השמיני להיריונה/National Sports Festival

הספורטאית הניגרית אמינאט אידריס זכתה במדליית זהב בתחרות בניגריה, על אף היותה בהיריון מתקדם, ולא זאת בלבד: היא עשתה זאת בענף הטקוואנדו. אידריס בת ה-26 סיימה ראשונה כשהיא בחודש השמיני להיריונה (!), ואומנם עשתה זאת במסגרת תחרות חובבנית מעורבת, שכוללת יריבים שונים מכל המינים, הגילאים והמשקלים - ובכל זאת נדרשה ממנה התעלות פיזית מרשימה.

אידריס סיימה ראשונה בפסטיבל הספורט הלאומי בניגריה, כשהמארגנים הגדירו את הזכייה שלה כ"מעוררת השראה". עם זאת, רבים ביקרו אותה על השתתפותה, אבל היא מתעקשת: המבקרים לא מבינים את מושגי יסוד בטקוואנדו. היא השתתפה בתרגיל הפומסה - שהוא למעשה תבנית קבועה של טכניקות הגנה והתקפה, שמייצגות קרב דמיוני בין המבצע לבין יריב דמיוני - כך שהיא לא באמת סיכנה את העובר.

לוחמת טקוואנדו מניגריה זוכה במדליית זהב בחודש השמיני להיריונה. מתוך טוויטר, National Sports Festival, צילום מסך
לוחמת טקוואנדו מניגריה זוכה במדליית זהב בחודש השמיני להיריונה/צילום מסך, מתוך טוויטר, National Sports Festival

"אנשים לא מבינים מה זה טקוואנדו ואיך זה עובד, אין להם מושג", אמרה, "זו פשוט תצוגה של תרגילים וטכניקה, לא היה בזה סיכון, אז החלטתי לנסות". לדבריה, "לפני שנכנסתי להיריון נהניתי להתאמן ונהניתי מהתרגול. לא חשבתי שההיריון אמור להפסיק את זה או למנוע את זה ממני".

  • עוד באותו נושא:
  • טקוואנדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully