וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים אירחו ניצולי שואה

עודכן לאחרונה: 7.4.2021 / 16:45

האדומים אירחו את שמואל בן ששון, שסיפר את סיפורה של משפחתו. גם בבית"ר יארחו ניצולי שואה שיספרו את סיפוריהם

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב עם שמואל בן ששון, ניצול שואה. אתר הפועל תל אביב, אתר רשמי
הפועל תל אביב העניקה לבן ששון חולצה/אתר רשמי, אתר הפועל תל אביב

הפועל תל אביב בחרה לציין את יום השואה עם פרויקט "זיכרון בסלון". הנהלת המועדון, הצוות המקצועי ושחקני הקבוצה לקחו חלק בפרויקט, בו התארח במתחם האימונים ניצול שואה שסיפר את סיפורו. כמו בכל שנה. הפועל תל אביב ממשיכה במסורת הנצחת זכרם של 6,000,000 היהודים שנרצחו.

הפעם בחרו במועדון לארח את שמואל בן ששון, אשר נפגש עם אנשי המועדון וסיפר את סיפורה המרתק של משפחתו, מניצולי יהודי בולגריה. שמואל מחובר מאוד לעולם הכדורגל ובעבר אף שיחק במכבי יפו. קפטן האדומים עומרי אלטמן העניק לשמואל מתנה בסיום כאות הערכה מהמועדון.

השנה, בזכות מבצע החיסונים ובצל החזרה לשגרה, כמיליון וחצי בני אדם ייקחו חלק באירועי זיכרון בסלון וייפגשו בעשרות אלפי סלונים כדי לשמוע יחד עדויות מהשואה, לשיר, לנגן ולקיים מעגלי שיח ועל הערכים והלקחים שניתן לקחת מאז לחיינו כאן ועכשיו. השנה גם חלה עלייה דרמטית במספר שורדי השואה שפנו לזיכרון בסלון וביקשו, בחסות החיסונים והירידה בתחלואה, לשוב ולהתארח בסלונים כדי לספר את סיפורם ולמסור את שרביט הזיכרון לדור הבא.

לזכור - ולעולם לא לשכוח.

seperator

מחר, לפני הצפירה שתישמע בשעה 10:00 ברחבי המדינה, יגיעו אל מתחם האימונים של בית"ר ירושלים וילי גולנברג (ניצול שואה) יחד עם אשתו, יעמדו עם השחקנים בצפירה ולאחר מכן יעבירו להם את עדותם הקשה והמרגשת, כחלק מ-"זיכרון בסלון". בשעות אחר הצהריים יגיעו אל המתחם יוליוס בראון, ניצול שואה גם הוא, על מנת לשוחח עם הקבוצות הבוגרות של מחלקת הנוער. בית"ר מסרה: "אנו גאים ונרגשים לארח את השלושה כאן אצלנו, כחלק מהמשך המורשת של העם היהודי לא לשכוח, וכמובן "לעולם לא עוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully