וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס: "אני לא טיפש. אדע לנצל את ההפסד הזה לטובתנו"

הפועל חולון סיימה את הטופ 16 בתבוסה ביתית לא אופיינית, ובינתיים לא נרשמה התקדמות בנוגע לאירוח הפיינל אייט. היריבות האפשריות ברבע הגמר: סן פאבלו בורגוס, נימבורק של אורן עמיאל או המנצחת בין שטרסבורג לאנקרה

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס. דני מרון
"יהיה נהדר לארח את הפיינל אייט". סטפנוס דדאס/דני מרון

הפועל חולון חתמה אמש (שלישי) את הקמפיין המוצלח בטופ 16 עם תבוסה ביתית 90:71 לטופאש בורסה, שלא שינתה דבר ולא קילקלה את החגיגה: היא עלתה לפיינל אייט מהמקום הראשון, כשעדיין לא ברור היכן ייערך טורניר הגמר - אבל נכון לעכשיו לא נרשמה התקדמות משמעותית בהבאתו לישראל.

"זה יהיה נהדר לארח את הפיינל אייט, מול האוהדים שלנו, במדינה שחוזרת לחיים נורמליים", אמר המאמן סטפנוס דדאס. "זה יכול גם להלחיץ אותנו, אבל אני מאמין שההתרגשות תהיה גדולה יותר מהלחץ. מבחינתי, אני רוצה שזה יקרה, אבל אלה עניינים כספיים, ולכן זה לא בידיי".

עיקרי הדברים

  • דדאס ומיילס מפנטזים על פיינל אייט בחולון
  • לא נרשמה התקדמות בנוגע לאירוח
  • תמונת העולות כמעט הושלמה
  • ועכשיו: מסע ממושך לבולגריה
אורן עמיאל מאמן נימבורק. ברני ארדוב
חולון תקבל את נימבורק שלו? אורן עמיאל/ברני ארדוב

בינתיים, מפת העולות לרבע הגמר הושלמה באופן כמעט מוחלט. חולון תשובץ בהגרלה למפגש עם אחת הקבוצות שסיימו במקום השני (אבל לא פינאר קרשיאקה מהבית שלה) - והיריבות האפשריות שלה הן נימבורק של אורן עמיאל, האלופה המכהנת סן פאבלו בורגוס והמנצחת במשחק הערב בין שטרסבורג לטורק טלקום אנקרה. לצד הישראלים, ראשי הבתים האחרים הם טנריפה, ניז'ני נובגורוד וסראגוסה.

בנוגע להפסד הלא אופייני, אמר המאמן היווני: "טופאש רצתה את הניצחון יותר מאיתנו, ולכן השיגה אותו. התאמצנו קצת , אבל לא מספיק. לא מצאנו את האנרגיה ואת המוטיבציה למשחק הזה, וזה נורמלי מאוד בסיטואציה שנוצרה. הייתה לשחקנים זכות להיראות ככה, וגם אני ניסיתי להישאר נורמלי ורגוע. נתתי להם משחק אחד של בונוס, וזה נגמר.

"ספגנו 28 נקודות ברבע הראשון במשחק בית, ואני מקווה שכולם יבינו את המסר: אם אתה משחק בצורה רכה, היריבה תעניש אותך. לפעמים אני משתגע על הקווים ונראה כמו ליצן, אבל מה שקרה לנו אתמול מוכיח כמה העבודה הקשה חשובה. המשחק הזה לא משקף שום דבר מההוויה שלנו כקבוצה, אבל אני לא טיפש, אני כבר אדע לנצל את ההפסד הזה לטובתנו".

שחקן הפועל חולון אייזאה מיילס. דני מרון
"הגענו רגועים מדי". אייזיאה מיילס/דני מרון

השחקן הבולט בחולון היה אייזיאה מיילס, שקלע 22 נקודות (10-6 לשלוש). "הגענו רגועים מדי", הוא הסכים עם דדאס. "כולם חשבו שטופאש קבוצה לא טובה, ידענו שהמקום הראשון בכיס שלנו, ולא היינו מרוכזים במשחק. זו קריאת השכמה עבורנו, ונלמד מזה. חשוב לי מאוד שנארח את הפיינל אייט. זו העונה הראשונה שלי בליגת האלופות, ואני שמח לעשות היסטוריה עם חולון. זה מזכיר קצת את טורניר המכללות בארה"ב".

כך או כך, לסגולים אין זמן רב מדי לנוח. הבוקר הם כבר המריאו לאיסטנבול, והמשיכו ממנה בנסיעת אוטובוס של שבע שעות לפלובדיב שבבולגריה, לקראת המשחק מחר בליגה הבלקנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully