וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הפועל חיפה אחת מחמש הקבוצות הטובות בארץ"

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 9:25

המאמן החדש של הפועל חיפה הוצג במסע"ת: "הקושי העיקרי בפלייאוף הוא הצד המנטלי, אשתמש בכל הניסיון שיש לי כדי להביא את הקבוצה הזו למצב אחר"

תקציר ה-1:3 של בני יהודה על הפועל חיפה/ספורט1

פחות מ-24 שעות אחרי שמונה, עורך הבוקר (שלישי) אלישע לוי מסיבת עיתונאים בה יוצג כמאמן הפועל חיפה. המאמן הוותיק שהחליף את חיים סילבס שפוטר אחרי ההפסד 3:1 לבני יהודה בשבת, ייאבק נגד הירידה מול שתי הקבוצות שאימן מוקדם יותר העונה, בני יהודה והפועל כפר סבא. הבכורה של לוי תהיה נגד הפועל תל אביב ביום שבת בבלומפילד.

גם את הבכורה שלו על הקווים בהפועל כפר סבא הוא ערך נגד האדומים באצטדיון ביפו ואז התוצאה הייתה 1:1.

"בדרך כלל, איפה שלא עמדתי, זה היה שנתיים, שלוש, ארבע אבל בשנה הזו נקלעתי לסיטואציה אחרת", אמר אלישע לוי. "התחלתי בבני יהודה ועזבתי מיוזמתי. למדתי שאי אפשר לדעת מה יקרה, ואני כמקצוען מסתכל קדימה. הפיטורים מכפר סבא פגעו ואני שמח מאוד שיואב כץ בחר בי. אעשה הכול לטובת הפועל חיפה ואשתדל להשאיר את הקבוצה. מועדון כזה, עם קהל כזה ובעלים כזה, אפשר לעשות דברים יפים. הפועל חיפה היא אחת מחמש הקבוצות הטובות בארץ".

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי. מאור אלקסלסי
מתחיל פרק חדש בקבוצה השלישית שלו העונה. אלישע לוי/מאור אלקסלסי

"יש פער בין משחק ההגנה לבין משחק ההתקפה וזה ברור", הוסיף המאמן. "אבל זה עניין של מומנטום והדברים האלו משתנים. צריך לתקן את משחק ההגנה ואני לא מדבר בהכרח על החוליה האחורית אלא על כל הקבוצה. אני אשאר בהפועל חיפה רק אם הקבוצה תישאר בליגה".

"הקושי העיקרי בפלייאוף הוא הצד המנטלי", אמר אלישע. "צריך לדעת איך להתמודד עם הלחץ הזה ולדעת לתפקד. אשתמש בכל הניסיון שיש לי כדי להביא את הקבוצה הזו למצב אחר".

"עדיין לא דיברתי עם השחקנים, היום אפגוש אותם בפעם הראשונה", ציין המאמן. "אנחנו זקוקים לשחקנים עם ניסיון, כמו עדן וגל, כדי שונכל לעמוד במשימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully