וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקשת הסיוע של הפועל חולון לאירוח הפיינל אייט: 2.5 מיליון שקלים

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 23:45

הסגולים ממתינים עדיין לתשובת משרד הספורט בנוגע לתמיכה, שתאפשר את קיום אירוע הגמר של ליגת האלופות בישראל. ביום שלישי: מחזור הנעילה של הטופ 16 עם משחק נקי מדאגות נגד טופאש בורסה

שחקני הפועל חולון גיא פניני ואייזיאה מיילס. ליגת האלופות, אתר רשמי
הפיינל 8 ייערך בישראל? שחקני חולון חוגגים את הניצחון האחרון באירופה/אתר רשמי, ליגת האלופות

לא מעט קבוצות בליגת האלופות יגיעו למחזור הנעילה לחוצות ומודאגות, אבל להפועל חולון יהיה מחר (שלישי, 19:30) לוקסוס שלא חוותה עד כה: הנציגה הישראלית האחרונה במפעל תארח את טופאש בורסה כשהיא חופשייה ומשוחררת, והמקום הראשון בבית ט' כבר מובטח לה ומונח בידיה.

מכיוון שחולון תסיים בראשות הבית, היא תקבל ברבע הגמר יריבה שסיימה במקום השני באחד הבתים האחרים. אף אחת משלוש היריבות האפשריות עדיין לא נקבעה באופן סופי: האופציות הן טנריפה או סן פאבלו בורגוס; שטרסבורג או אנקרה; וסראגוסה או נימבורק של אורן עמיאל.

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס. דני מרון
חולון תגיע רגועה ומשוחררת למחזור האחרון. דדאס/דני מרון

הסגולים הגדירו את הערב האחרון של הטופ 16 כ"משחק תודה", ויקוו למלא את שליש האולם ב-1,700 צופים, ולא בפעם האחרונה. בהמשך השבוע תתבהר התמונה בנוגע לזהות העיר המארחת של הפיינל אייט, ונראה כי המפתחות בנוגע לסיכוייה של חולון נמצאים בידי משרד הספורט. בקשת המועדון לתמיכה ממשלתית בקיום האירוע עומדת על 2.5 מיליון שקלים, ובינתיים לא התקבלו תשובות ברורות.

קבוצה מרכזית נוספת שלוטשת עיניים לקיום טורניר הגמר באולמה היא טורק טלקום אנקרה, אבל בניגוד לחולונים היא עדיין לא הבטיחה את מקומה בשלב הבא. כדי לעשות זאת, יהא עליה לנצח ביום רביעי בשטרסבורג.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן הפועל חולון גיא פניני. דני מרון
חולון מחכה לטופאש בורסה. פניני/דני מרון

"אנחנו רוצים לסיים את הטופ 16 עם ניצחון, ולמרות שהבטחנו את ראשות הבית, נגיע עם מוטיבציה גבוהה", אמר המאמן סטפנוס דדאס. "זו הזדמנות נהדרת לחגוג כולנו יחד וליהנות. אני מקווה שההיכל יהיה מלא במידת האפשר, כי ייתכן שזה המשחק הביתי האחרון שלנו העונה בליגת האלופות, אלא אם נארח את הפיינל אייט".

במקביל למשחק בהיכל הטוטו, תוכרע זהות העולה השנייה מהבית, כשפינאר קרשיאקה תארח את ברינדיזי. הטורקים היו שותפים לסקנדל בליגה המקומית, כשעלו למשחק ביום ראשון נגד פנרבחצ'ה עם שחקני נוער וסיפסלו את כל הכוכבים, כדי לשמור על בריאותם וטריותם למפגש המכריע מחר. גם המאמן אופוק סאריג'ה לא עמד על הקווים והם הובסו 117:59.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully