וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאן מנחם צפוי לפתוח למרות העומס. מכבי חיפה: "זה המאני טיים"

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 9:30

המגן השמאלי הבהיר שלא יוותר על משחק העונה נגד מכבי תל אביב. הירוקים ייצאו לבית מלון למרות שמדובר במשחק בית

תקציר: מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט 1

במכבי חיפה ממשיכים בהכנות למשחק העונה מחר (שלישי, 20:00, ספורט 5). אחרי שאתמול נערך אימון בו נטלו חלק בעיקר השחקנים המחליפים ואלו שלא שותפו ב-1:1 נגד מכבי פתח תקוה ביום שבת, היום כבר יתקיים האימון המסכם. המאמן ברק בכר צפוי לתרגל כמה אופציות להרכב.

למרות שמדובר במשחק בית, הקבוצה תתכנס היום בבית מלון והשחקנים ישהו ביחד יותר מ-24 שעות עד שריקת הפתיחה. "כולם יודעים מה החשיבות של המשחק ואין צורך להזכיר לאף אחד", אמר גורם בקבוצה, "גם השחקנים וגם הצוות המקצועי יודעים שזה המאני טיים האמיתי שלהם".

רז מאיר שחקן מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
בר עדיין מתלבט בין מאיר למאבוקה/מאור אלקסלסי

בוגדן פלאניץ' שסיים לרצות עונש הרחקה, ישוב להרכב על חשבונו של רמי גרשון ואחרי האימון יוחלט האם נכון יהיה לפתוח עם סאן מנחם מבחינת האלמנט של העומס. המגן השמאלי שפתח בכל שלושת המשחקים של נבחרת ישראל, הבהיר שהוא לא מתכוון לוותר על המשחק המכריע ונראה שהוא זה שישובץ בהרכב. בעמדת המגן הימני עדיין יש התלבטות בין ארנסט מאבוקה לרז מאיר. עומר אצילי שהתחיל את המשחק נגד מכבי פתח תקוה על הספסל, ישוב ל-11.

מיזם פעם בחיים Paamba מציעים לכם הזדמנות של פעם בחיים לרכישת כרטיס למשחק העונה. מדובר בכרטיס VIP זוגי ביציע הזהב. המכירה פומבית למרבה במחיר, והכנסות המכירה נתרמות לעמותה לבחירתכם.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully