וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון במרוץ לפיינל אייט: ההכרזה על העיר המארחת צפויה בסוף השבוע

4.4.2021 / 16:55

האוהדים מנסים להפעיל לחץ על הפוליטיקאים, ראש העיר שיגר מכתב לליגת האלופות והמתחרות הן אנקרה וניז'ני נובגורוד. ההחלטה הסופית - בימים הקרובים, לאחר סיום הטופ 16. יוגב אוחיון הגיע להסדר על עזיבתו

אוהדי הפועל חולון. ליגת האלופות, אתר רשמי
יזכו לראות את טורניר גמר ליגת האלופות בישראל?אוהדי הפועל חולון/אתר רשמי, ליגת האלופות

הפועל חולון תסיים ביום שלישי ב-19:30 את הטופ 16 במשחק ביתי נגד טופאש בורסה, אבל לאחר שהבטיחה את המקום הראשון בבית ט' - הראש שלה נמצא כבר הרחק בפיינל אייט. הסגולים מרכזים מאמצים בניסיון לגייס את המימון הנדרש לאירוח אירוע הגמר של ליגת האלופות בישראל, והמרוץ נגד הזמן צפוי להגיע לקיצו בסוף השבוע עם ההכרזה על העיר הנבחרת.

ראשי המועדון קיימו בימים האחרונים שיחות עם נציגים מעיריית חולון, מאיגוד הכדורסל וממשרד הספורט, והחלו בביצוע תיאום עם חברת ההפקה "קומטק", אבל בשורות עדיין אין. ראש העיר מוטי ששון שיגר מכתב להנהלת המפעל ובו הביע את רצונו לקיום הטורניר בחולון, וגם האוהדים מנסים להפעיל לחץ ושלחו מכתבים לשורת גורמים ממשלתיים.

המתחרה העיקרית של חולון על הזכות לארח את המשחקים היא טורק טלקום אנקרה, אבל מועמדותה תהיה רלוונטית רק אם תשכיל לנצח השבוע בשטרסבורג ותעלה לרבע הגמר. מועמדת בולטת נוספת היא ניז'ני נובגורוד, שבדומה לישראלים הבטיחה את השתתפותה באירוע ונהנית מהאפשרות להכניס קהל למשחקיה.

יוגב אוחיון, שהגיע לחולון לפני שנה וחצי מהפועל ירושלים, סיים באופן רשמי את דרכו בקבוצה. הוא הגיע לאחרונה להסדר כספי עם ההנהלה על תנאי שחרורו, ואינו נמנה עוד על הסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully