וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלים לשעבר בליגת העל בכדורגל נעצר בחשד לניהול הימורים

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 15:06

משטרת פתח תקוה עצרה אדם וחילטה שני רכבי יוקרה וכ-900 אלף שקל במזומן. בחקירה עלה גם חשד להלבנת הון

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
משטרת ישראל פועלת נגד ההימורים/ראובן קסטרו

משטרת ישראל סיימה חקירה משותפת עם רשות המיסים, נגד תופעת ההימורים המהווה מחולל פשיעה - המשטרה עצרה חשוד בניהול הימורים בפתח תקוה וחילטה רכבי יוקרה וכ-900 אלף שקל במזומן. העצור הוא בעלים לשעבר בליגת העל בכדורגל.

משטרת תחנת פתח תקוה בשיתוף רשות המיסים מנהלות בחודשים האחרונים חקירה שעניינה ניהול הימורים בלתי חוקיים. בתאריך 5.11.20 בעת חיפוש שערכה המשטרה בבית החשוד בפתח תקוה, נתפס מזומן בשווי של כחצי מיליון שקל החשוד כרווחי הימורים ועלה חשד לעבירת הלבנת הון. במהלך חודש מרץ השנה נערך שוב חיפוש בדירת החשוד וגם הפעם נתפס במקום ציוד המשמש להימורים וכסף מזומן בסך של אלפי דולרים.

עם סיום החקירה הוגשה נגד החשוד (תושב פתח תקוה בן 40) שומה בשווי של 1.9 מיליון שקל והוא חויב בתשלום של 891 אלף שקל למס הכנסה. בנוסף הוצא צו דיספוזיציה על דירת החשוד וכן על רכבי יוקרה שבבעלותו ( פורשה ומרצדס) ועל חשבון הבנק שלו. מדובר בצעד נוסף במאבק, בהובלת משטרת ישראל ובסיוע רשות המיסים, נגד מחוללי הפשיעה הפועלים לממן את פעילותם הפלילית באמצעות מנגנון ההימורים ובכלל זה ביצוע הלבנת הון שמקורו במעשי פשיעה.

מטעמו של עו"ד חיים לוי המייצג את החשוד נמסר לוואלה!: "מרשנו מכחיש את החשדות כנגדו
ואין אלא לתמוה על כך שהליכי שומה מוצאים פומבי מה גם שהדברים אינם מדויקים בלשון המעטה.
מכל מקום, מיד עם פתיחתם של הליכי השומה כנגד מרשנו, הצלחנו להגיע להסכמות עם רשות המסים במסגרתן שוחרר הרכוש שנתפס ע"י המשטרה. אנו סמוכים ובטוחים שלאחר ניהול הליך שומתי, הדברים יתבהרו, שכן למרשנו הסברים ראויים לטענות שהועלו כנגדו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully