וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים חוששת לפני המפגש עם כפר סבא: "אסור לנו להסתבך"

4.4.2021 / 22:37

יוסי מזרחי הזהיר את שחקניו לקראת המשחק (ב', 20:15, ספורט 4) והניצחון של בני יהודה רק הגביר את הלחץ. התלבטות לגבי החלק הקדמי, הרכב חסר לגזל מנגד

מחזור 27הסתיים05/04/2021
בית"ר ירושלים
  • עטר (49)
  • עטר (66)
  • מגבו (90)
1:3
  • (37, פנדל) קיזיטו
הפועל כפר-סבא
תקציר: בית"ר ירושלים גוברת 1:2 דרמטי על הפועל כפר סבא/ספורט 1

בית"ר ירושלים

הניצחון של בני יהודה הופך את המשחק מחר (שני, 20:15, ספורט 4) נגד הפועל כפר סבא למסוכן מאוד מבחינת בית"ר ירושלים. אם במועדון האמינו השבוע שניצחון יגמור את הסיפור, כעת מדברים על כך שהפסד עשוי לסבך את הקבוצה בתחתית ואין מקום לטעויות. גם היום יוסי מזרחי שוחח עם שחקנים על הדשא והזהיר אותם מהמשחק מחר, כאשר המאמן אומר להם מספר פעמים: "תזכרו מה שאני אומר לכם, זה הולך להיות הרבה יותר קשה ממה שאתם חושבים. זה לא דומה לליגה".

בימים האחרונים המאמן תרגל הרכבים שונים, כאשר אופיר קריאף צפוי לשחק לצידו של אביאל זרגרי בקישור ואילו בחלק הקדמי נראה כי ישנה התלבטות, כאשר שניים מבין השלושה - מיכאל אוחנה, מרקו ינקוביץ' ואלירן עטר - יפתחו לצד עידן ורד בקישור הקדמי, מאחורי החלוץ ירדן שועה. אוראל דגני עדיין לא החלים לגמרי מהפגיעה בשריר וייעדר, כמו גם עלי מוחמד שינחת בשלישי בישראל וייבדק.

יוסי מזרחי, שחוגג היום יום הולדת 68, שם דגש באסיפת הקבוצה על כך שהוא לא מוכן לקבל עמידה על המגרש, ודרש מכולם לרוץ ולשחק במרווחים צמודים וכמובן לגלות אחריות. מזרחי פנה למספר שחקנים ספציפית ואמר להם: "יש כאן מנהיגים על המגרש, תביאו את זה לידי ביטוי. כולכם צריכים לגלות אחריות, לחזור לעמדות שלכם ובעיקר לראות מה קורה במשחק עצמו. אסור לנו להסתבך בתחתית".

לאחר האימון אמר מזרחי לאתר הרשמי: "דבר ראשון, מבחינת התרשמות שלי מהסגל, היינו בסגל די חסר בכל התקופה הזאת והיום עשינו אסיפה ראשונה של כולם והעברתי את ה'אני מאמין' שלי לכל הקבוצה ביחד. אני רואה שהשחקנים דרוכים וממושמעים, אבל צריך לראות את זה גם במשחק. אני יודע שיש בעיות בקבוצה אבל אני לא אוהב לדבר על הבעיות. אני יודע לדבר על מה שנמצא, על פתרונות ויש שחקנים מוכשרים מספיק כדי להוציא אותנו מהצרה הזאת של פלייאוף תחתון. צריך לדעת לשחק בפלייאוף התחתון. זה לא משחקים שהיריב יודע ונותן לשחק, זאת מלחמת עולם, צריך להיות הרבה יותר בוגרים, אחראיים, ממושמעים ומרוכזים. אם נדע להביא את הדברים האלה למשחק הזה, בתוספת 100 אחוז מאמץ, אני מאמין שיהיה טוב".

מאמן בית"ר ירושלים יוסי מזרחי. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יודע מה ניצב מולו. מזרחי/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

הפועל כפר סבא

הירוקים ירדו הערב למקום האחרון בטבלה, ורק ניצחון בטדי ישאיר להם סיכוי ריאלי להישאר בליגה בתום העונה הסדירה. טל מכלוף ועומר פדידה ימשיכו להיעדר, כאשר רביד גזל מתלבט כרגע בין טום שלח לאיתי שור בצד ימין ובין דומנטאס שימקוס לרז כהן בקישור. המאמן אמר לשחקניו לקראת המשחק: "אני מאמין בכם וביכולות שלכם, היו לנו מספיק רגעים העונה שהוכחנו שאנחנו שווים הרבה יותר ממה שהשגנו בתקופה האחרונה". מתן זלמנוביץ' ימשיך בשער במקום איתמר ישראלי הפצוע.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
טום שלח הפועל כפר סבא. אודי ציטיאט
התלבטות לגבי מקומו בהרכב. טום שלח/אודי ציטיאט

טריוויה

* הפועל כפר סבא מחכה 15 שנה לניצחון בטדי, מאז שסמואל יבואה סידר 0:1 על בית"ר ירושלים ב-1 באפריל 2006. בכל שבע העליות לירושלים מאז במסגרת הליגה, הירוקים הפסידו.

* מפגשי הליגה בין הקבוצות מניבים שערים באופן קבוע. 0:0 לא היה מאז דצמבר 1975.

* זה קרב בין שתי הקבוצות שספגו הכי הרבה שערים במחצית הראשונה: כפר סבא מובילה את הליגה עם 23 ספיגות לפני ההפסקה (מתוך 33 סך הכול) ואילו בית"ר אחריה עם 18 (מתוך 32).

* הפועל כפר סבא השיגה נקודה אחת בלבד בששת המחזורים האחרונים וכבשה במהלכם שער בודד (טימו מוזי בהפסד 2:1 לבית"ר לפני כשלושה שבועות).

הרכבי הקבוצות

שופט: דוד פוקסמן
אצטדיון: טדי
קהל: 1500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully