וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד: "הייתה כאן פנטזיה על כדורגל ברזילאי, אבל צריך שחקנים שעובדים"

2.4.2021 / 13:24

קפטן בית"ר ירושלים מודה: "הקבוצה לא טובה, הסגל לא מאוזן, הקללות לא מוסיפות". על עתידו: "נותן עדיפות למועדון, אחכה לבית"ר עד שיקראו לי"

אימון הבכורה של יוסי מזרחי כמאמן בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים

בצל החלפת המאמנים והעונה הסוערת, בית"ר ירושלים תפתח ביום שני (20:15, ספורט 4) את הופעותיה בפלייאוף התחתון עם משחק בית מול הפועל כפר סבא. לקראת המשחק התראיין היום (שישי) עידן ורד לרדיו ירושלים וסיפר על העונה הפתלתלה שעוברת על המועדון, כמו גם על עתידו בקבוצה.

"אני כל הזמן שומע על בעיות אגו בחדר ההלבשה, ומרגיש שצריך לעשות סדר בין קבוצה שהיא לא טובה לבין בעיות בחדר הלבשה. הייתי בקבוצות שזכו בתארים והיו מכות והרבה בעיות בחדר ההלבשה, העניין הוא שהסגל שיש לנו כיום הוא טוב, אבל ביחד הוא לא מאוזן. זה לא הולך, וכולם ראו את זה. אנחנו לא סגל לפלייאוף תחתון, זה סגל של מקומות 3-6 ובכל פעם אמרנו שזה אנחנו השחקנים שיש לנו עונה לא טובה".

לטענתו של ורד, "זה לא משנה אם עומדים על הקווים שי וסלובו, רוני לוי או מישהו אחר - כל שחקן צריך לתת את ה-100 אחוז שלו. בכל הזמן שאני פה בשיחות עם מאמנים, בעל הבית ואלי אוחנה, אני אומר שלפני הכל צריך כאן שחקנים שעובדים ורצים, כי ככה זה בכל הליגה. שחקנים רצים 11 קילומטר לפני הכל. אצלנו יש סוג של פנטזיה על כדורגל ברזילאי או לא יודע מה, יש חבר'ה מאוד מוכשרים, אבל הבסיס חייב להיות חבר'ה שעובדים ואולי אחד או שניים שקצת פחות. כולם שחקנים טובים, אבל ביחד זה לא עובד".

עידן ורד, שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
גם הוא מבין: בית"ר בנויה לא טוב. ורד/דני מרון

על עתידו: "העדיפות שלי היא לבית"ר, עד שלא אשב עם חוגג לא אעשה שום מהלך אחר. דיברו איתו ממקומות אחרים אבל הנאמנות היא לבית"ר, אחכה עד שיקראו לי. עד עכשיו דיברו איתי בטלפון, אמרו שמרוצים ממני ומהגישה שלי ורוצים שאמשיך. ברור שאני יכול להיות הרבה יותר טוב, אבל אומרים שאני מביא משהו אחר וזה מחזק".

על הצירוף של יוסי מזרחי אמר: "יוסי הוא קודם כל מאוד מצחיק, לא יצא לי להתאמן אצלו עד עכשיו, הוא שועל ותיק שעבר הכל בכדורגל. אנחנו מנסים לשאוב ממנו כל דבר שאפשר. אני מקווה באמת שנבוא איתו לפלייאוף התחתון, נהיה טובים ולא נצטרך להסתכל למטה. היה לי קשר טוב עם דראפיץ' וברדה, הם צוות טוב מאוד, עבדו קשה מאוד, אנשים מדהימים. הם באו עם שיטה מסוימת של יהלום שלא עבד ובסיבוב הראשון היינו רעים. אחר כך שינינו מערך והשגנו כמה ניצחונות, אבל אז באה הקורונה ושיחקנו 12 משחקים בחודש וחצי וזה היה מאוחר מדי. הכי קל להגיד שהאשמה היא על שי וסלובו או על רוני לוי, אבל זה קודם כל אנחנו השחקנים. לא נעים כשמאמן הולך הביתה ויש לך חלק בזה".

על המשחק מול הפועל כפר סבא בשני: "יש חודש וחצי עד סוף העונה, וכולם בזכוכית מגדלת וצריכים להוכיח שהם ראויים לבית"ר ירושלים. אחרת, הם לא יהיו כאן. אלה משחקים יותר קשים וצפופים, אבל אנחנו ידענו לבוא למשחקים כאלה השנה. חשוב לי להגיד שאנחנו צריכים את הקהל איתנו, מה שקרה באשדוד כשקיללו את מאיר הרוש, עלי מוחמד, אלירן עטר והבעלים, זה לא נעים ולא מוסיף. אנחנו צריכים אותם איתנו. שיבואו, יתמכו וננסה לעשות טוב יותר בשנה הבאה ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully