וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה - הפועל תל אביב: בן ביטון יקבל זריקה, קלינגר: "זה כמו גמר גביע"

2.4.2021 / 13:01

המגן ינסה להתאושש ולהיות כשיר למשחק (שבת, 17:15, ספורט 1), המאמן: "אנחנו עדיין בסגל חסר, אבל לא נשתמש בזה כתירוץ". אודה יפתח אצל המארחת

מחזור 27הסתיים03/04/2021
הפועל חדרה
    0
    • (53) אזולאי
    הפועל תל אביב
    תקציר: הפועל תל אביב סוחטת 1:1 מהפועל חדרה בדקה ה-97/ספורט 1

    הפועל חדרה

    בהפועל חדרה ינסו לרשום ניצחון שיבטיח כמעט סופית את ההישארות בליגה. שובל גוזלן הפצוע ייעדר כשמרשל אודה יפתח בהרכב. "מבחינתנו הפגרה לא באה בזמן כי היינו במומנטום חיובי", אמר המאמן מנחם קורצקי. "המטרה היא לחזור למומנטום הזה כמה שיותר מהר. מצפה לנו משחק מאוד קשה, אבל זה משחק מאוד חשוב שיכול להוביל אותנו למטרות שלנו שזה להישאר בוודאות בליגה".

    הפועל תל אביב

    אדי גוטליב, דן עזריה ודורון ליידנר ייעדרו בוודאות מחר. המגן בן ביטון, שסובל בתקופה האחרונה מכאבים במפשעה, יעשה מאמץ לשחק ויקבל זריקה לפני המשחק. בצוות המקצועי מקווים שיוכל לשחק.

    ניר קלינגר אמר: "ניצלנו את פגרת הנבחרות כדי לאושש כמה שיותר שחקנים שהיו בעומס גדול. אנחנו עדיין בסגל חסר, אבל כמו תמיד אנחנו לא משתמשים בזה כתירוץ וסומכים על השחקנים הכשירים. רוצים להמשיך במסע ההישרדות, ובהחלט מעודדים מהיכולת ברוב המשחק בדרבי וגם מהתוצאה. זה ייתן לנו גם ביטחון וגם הבנה שהדברים תלויים בגישה שלנו. חדרה בכושר מצוין, זה יהיה משחק קשה והתכוננו טקטית וגופנית כדי להיות מוכנים. כל שבעת המשחקים עבורנו משולים לגמר גביע המדינה. ככה נתייחס לכל משחק".

    איאד עבו עביד הוסיף: "זו הישורת האחרונה של העונה. עשינו הכנה מצוינת בפגרה, התאוששנו מפציעות ומעומסים אבל נבוא לקחת את ה-100 אחוז ולקחת את הנקודות".

    שחקן הפועל תל אביב בן ביטון. דני מרון
    יהיה כשיר? בן ביטון/דני מרון

    טריוויה

    * הפועל חדרה מגיעה אחרי שישה משחקים ללא הפסד ורוצה להשיג ניצחון שלישי רצוף - דבר שלא עשתה מאז פברואר אשתקד.

    * סך הכול הקבוצה צברה 18 נקודות מתוך 30 מאז מינויו של מנחם קורצקי.

    * קורצקי, שירד ליגה עם הפועל תל אביב ב-2017, הפסיד לה רק פעם אחת כמאמן ב-10 מפגשים, לעומת שלושה ניצחונות ושש תוצאות תיקו.

    * הפועל תל אביב ללא הפסד בששת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה (14 נקודות מתוך 18 אפשריות ורק שני שערי חובה). זה הרצף הכי ארוך שלה מאז שבעת המשחקים בסוף עונת 2015/16.

    * הפועל תל אביב כבשה רק חמישה שערים במחצית השנייה - פחות מכל קבוצה אחרת.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: עידן לייבה
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 2340

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully