וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "במצב השוק הישראלי, מאמן זר זה הימור מחושב שצריך לנסות"

עודכן לאחרונה: 1.4.2021 / 12:27

במועדון לוקחים את הזמן לפני שיקבלו החלטות לגבי מאמן, אך קיבלו לא מעט שמות של מאמנים זרים. גורם: "מקווים למצוא מועמד אחד מתאים"

משה חוגג מדבר על מצבה של בית"ר ירושלים במסיבת עיתונאים/צילום: ניב אהרונסון. עירכת וידאו: ניר חן

בבית"ר ירושלים לא מתכוונים לקבל החלטות דרמטיות בנוגע למאמן הקבוצה בעונה הבאה או לגבי סגל השחקנים ובשלב זה לוקחים משה חוגג, אלי אוחנה ומוני ברוש זמן לבחון את העניינים ואת הסגל במהלך משחקי הפלייאות התחתון, כאשר גם חוות דעתו של יוסי מזרחי בסיום משחקי הפלייאוף התחתון תהווה שיקול בקבלת ההחלטות. במשך תקופה זאת גם אמור להתבהר תקציב הקבוצה וההכנסות הכוללות מזכויות שידור, כמות הקהל שיורשה להיכנס למשחקים ועוד.

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם אלי אוחנה יושב הראש. אריאל שלום
יילכו על מאמן זר? אוחנה וחוגג/אריאל שלום

עד עתה התקבלו מסוכני שחקנים לא מעט שמות של מאמנים זרים, כאשר במועדון בשלב זה מלקטים את המידע ובהמשך יערכו סינון לקראת שיחות עם מספר מועמדים. במועדון ישנה עדיין התלבטות בנוגע למאמן זר בשל העובדה שסביר להניח שמדובר יהיה באחד שלא מכיר את הליגה והכדורגל הישראלי, מה גם שבית"ר צריכה לבצע מיני מהפכה בקיץ. יחד עם זאת, במועדון גם הודו: "במצב השוק הישראלי ומה שקורה אצלנו בשנים האחרונות, זר זה הימור מחושב שצריך לנסות, מקווים למצוא אחד מתאים".

עלי מוחמד פתח שלשום בהרכבה של ניז'ר נגד מדגסקר, לאחר שלא שיחק במשחק הקודם נגד חוף השנהב ב-26 לחודש. בבית"ר מקווים שמוחמד ינחת בזמן מחר ויעמוד לרשות יוסי מזרחי לקראת המשחק עם הפועל כפר סבא, כאשר למאמן אין כרגע אפשרות אחרת בקישור, כאשר ניקו אולסק ותמיר עדי פצועים, כמו גם אוראל דגני שאולי שייעדר בשני.

מזרחי מרבה להעיר לשחקנים לקראת משחקי הפלייאוף התחתון ונשמע אומר מספר פעמים באימונים: "תגבירו קצב, אתם כנראה לא מבינים לאיזה סוג של משחקים אתם הולכים". המאמן גם הוסיף ואמר לאנשי המועדון: "אוי ואבוי אם לא נגמור את זה מהר, אין פה חומר שבנוי למאבקים האלה בתחתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully