וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: כל 4,500 הכרטיסים למשחק מול מכבי תל אביב אזלו

עודכן לאחרונה: 1.4.2021 / 10:43

האוהדים הירוקים בטירוף לקראת המשחק מול הצהובים בשלישי, אך בקבוצה מרגיעים: "המשחק הקרוב מול מכבי פתח תקוה הוא הדבר היחיד שמעניין אותנו". מאיר עשוי לפתוח במקום מנחם נגד המלאבסים, ארד צפוי לפתוח לצד גרשון במרכז ההגנה

תקציר ניצחונה של מכבי פתח תקוה 0:2 בחוץ על מכבי חיפה/ספורט 1

כל 4,500 הכרטיסים שהוקצבו לאוהדי מכבי חיפה לקראת המשחק המסקרן מול מכבי תל אביב בשלישי אזלו. הכרטיסים נמכרו בפעימות, כשבכל פעימה נחטפו הכרטיסים על ידי האוהדים הירוקים תוך זמן קצר. גם לקראת מכבי פתח תקוה רכשו אוהדי מכבי חיפה כ-4,000 כרטיסים וההערכה שעד יום שבת ייגמרו כל הכרטיסים גם למשחק הזה.

בקבוצה עוסקים כרגע רק במשחק הקרוב מול המלאבסים. בקבוצה יבדקו אם סאן מנחם יכול לפתוח אחרי שרשם שלוש הופעות בשבוע במדי נבחרת ישראל. אם הוא ירגיש תשישות, רז מאיר עשוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי ואילו ארנסט מאבוקה יפתח כמגן ימני. עופרי ארד שרשם גם הוא משחקים עם הנבחרת השבוע (2) יפתח בכל מקרה, זאת בשל היעדרותו של בוגדן פלאניץ' כשלצידו צפוי לפתוח רמי גרשון.

עופרי ארד שחקן מכבי חיפה בחימום. ברני ארדוב
יפתח בכל מקרה. ארד/ברני ארדוב

"המשחק מול מכבי פתח תקוה הוא הדבר היחיד שמעניין אותנו", אמר גורם בקבוצה. "כולם צריכים לזכור שכבר איבדנו את המקום הראשון בגלל שהפסדנו לה". דולב חזיזה, נטע לביא ומוחמד אבו פאני שגם כן היו בסגל הנבחרת צפויים לפתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully