וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון היא אחת משלוש המועמדות המובילות לאירוח הפיינל אייט

1.4.2021 / 10:30

בליגת האלופות מודים כי האפשרות לקיים את הטורניר לעיני קהל ביציעים קורצת להם, ויהיה לה משקל בבחירת העיר המארחת. המכשול העיקרי: העלות הכספית. עלתה הצעה להעביר את המשחקים ליד אליהו

שחקני הפועל חולון גיא פניני ואייזיאה מיילס. ליגת האלופות, אתר רשמי
"דבר מטורף לכדורסל הישראלי". פניני, דה זאו ומיילס חוגגים את הניצחון/אתר רשמי, ליגת האלופות

הפועל חולון, שהבטיחה אמש (רביעי) את מקומה ברבע גמר ליגת האלופות, תתרכז מעתה בהכנות לפיינל אייט - ולפני הכול, בניסיון להביא את הטורניר לישראל. ראשי המועדון פנו לאיגוד הכדורסל ולמשרד הספורט בבקשה שיסייעו במימון האירוח.

העדיפות הראשונה של מקבלי ההחלטות בצ'מפיונס ליג היא לקיים את שלבי ההכרעה בביתה של אחת המשתתפות. בשלב זה נראה כי חולון נמנית על שלוש המועמדות הסופיות לזכות באירוח; גם ניז'ני נובגורוד, הקבוצה הנוספת היחידה שהבטיחה כבר את מקומה ברבע הגמר, מעוניינת לקיים את האירוע באולמה, וקיימת אפשרות שהוא יתקיים בטורקיה.

גורמים בהנהלת המפעל מודים כי לחולון תסייע העובדה שישראל היא אחת המדינות הבודדות באירופה שבהן מתאפשרת הכנסת קהל, וכי לנקודה הזאת יהיה משקל לא מבוטל בבחירת העיר המארחת.

אוהדי הפועל חולון. ליגת האלופות, אתר רשמי
יזכו להגיע גם לפיינל אייט? אוהדי הפועל חולון, אתמול/אתר רשמי, ליגת האלופות

לאור התנאים המבטיחים, נראה כי השאלה הכלכלית היא זו שתכריע. אחד הרעיונות שהועלו הוא קיום המשחקים ביד אליהו, כדי להעלות את מספר הצופים במגרש (וגם למקסם ככל האפשר את ההכנסות), אולם בחולון יש גם מי שאומר שיתרון הביתיות בהיכל הטוטו חשוב ומהותי יותר.

"לאור היכולת שלנו בשני משחקי הבית האחרונים, אולי עדיף שהטורניר יהיה במקום אחר", צחק הקפטן גיא פניני. "אני חושב שקיום הפיינל אייט בישראל יהיה דבר מטורף בשביל הכדורסל הישראלי. בתקופה כזאת, כשכל אירופה סגורה, לא תראה אוהדים כאלה בשום מקום אחר, וזה האינטרס של כולם - של ליגת האלופות, שלנו ושל כל הקבוצות. זה יהיה הדבר הנכון לעשות, ובוודאי עדיף מאשר לשחק במקום בלי קהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully