וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוגעת בהיסטוריה: הפועל חולון יכולה להבטיח את מקומה בפיינל אייט

30.3.2021 / 22:09

הסגולים התבשרו על הפסדה של קרשיאקה לטופאש בורסה, ויגיעו ביום רביעי (21:00) למפגש עם ברינדיזי בידיעה שניצחון אחד בשני המחזורים הנותרים יספיק להם כדי להעפיל לרבע גמר ליגת האלופות. ייתכן שיוכלו לעלות גם עם שני הפסדים

שחקני הפועל חולון. ליגת האלופות, אתר רשמי
במרחק נגיעה. חולון/אתר רשמי, ליגת האלופות

הפועל חולון קרובה להיסטוריה. אחרי שהעפילה העונה לראשונה לטופ 16 של ליגת האלופות, היא כבר נוגעת בהשגת הכרטיס לפיינל אייט. הסגולים יארחו מחר (רביעי, 21:00) את ברינדיזי במחזור החמישי והלפני אחרון, והם כבר יודעים שניצחון אחד יספיק להם כדי להגיע ליעד - ובסיטואציה מסוימת הם יכולים להסתדר אפילו בלעדיו.

סטפנוס דדאס ושחקניו קיבלו הערב בשורה טובה וחשובה מטורקיה, לאחר שטופאש בורסה השיגה את ניצחונה הראשון בבית ט' וגברה על פינאר קרשיאקה (היחידה שהכניעה את הישראלים) 79:90. לפיכך, חולון וברינדיזי צועדות בראש הטבלה עם מאזן 1:3, בעוד לקרשיאקה 3:2 ולטופאש 4:1.

שתיים מארבע הקבוצות יעלו לרבע הגמר, אבל ניצחון מחר על ברינדיזי יבטיח לחולון כבר מחר את המקום הראשון בבית. אם תפסיד, היא עדיין תהיה תלויה בעצמה ותעפיל לשלב הבא עם ניצחון ביתי על טופאש בשבוע הבא; במידה שירשמו שני הפסדים - אבל ברינדיזי תנצח במחזור הנעילה באיזמיר - הסגולים יעלו בכל זאת.

ניב משגב יחמיץ את שני המשחקים הנותרים, לאחר שנפצע אתמול בשריר הירך האחורי במשחק הליגה הבלקנית ויושבת לתקופה שבין שבועיים לשלושה שבועות.

"מצפה לנו משחק גדול וחשוב מאוד, שאנחנו חייבים לנצח", אמר המאמן דדאס. "עם הביטחון שיש לנו, בשילוב תמיכה של האוהדים שלנו, נוכל לעשות היסטוריה ונגרום לאוהדים שלנו ולחובבי הספורט להיות גאים בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully