וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל לחצים פוליטיים? שוער בני סכנין ראמי חמאדה הוצא מהרכב נבחרת פלסטין

30.3.2021 / 19:00

השוער המחליף של סכנין אמור היה לפתוח נגד סעודיה, אך התחיל על הספסל, ככל הנראה בשל לחץ פנימי ברשות: "מבואס מאוד מאיך שדברים התפתחו"

תקציר: בני סכנין - מכבי פתח תקוה 0:1/ספורט1

שוערה המחליף של בני סכנין לא יפתח הערב (שלישי, 20:30) בהרכבה של נבחרת פלסטין נגד נבחרת סעודיה במוקדמות המונדיאל, ככל הנראה בשל לחץ פוליטי ברשות כנגד שיתופו של השוער המשחק בליגת העל הישראלית. על המקרה דווח לראשונה באתר "באבאגול".

למרות הכוונה ההתחלתית, מאמן נבחרת פלסטין ביקש מהשוער להסכים להיכלל בסגל ולשבת על הספסל. גורמים המעורים בפרטים אמרו שאחת סיבות לכך, ככל הנראה, היא כדי למנוע הוכחה שמדובר בהתערבות פוליטית בנבחרת, מהלך שעלול להביא לסנקציות של פיפ"א.

חמאדה רשם היסטוריה כשהיה לשחקן הראשון שמוזמן לנבחרת של הרשות הפלסטינית במקביל להיותו רשום בליגה מקצוענית בישראל, אך כעת נראה שהפוליטיקה שוב ניצחה. לטענת אותם גורמים, יו"ר ההתאחדות ג'בריל רג'וב דווקא אישר את ההופעה של חמאדה, אך ארגונים פנימיים ברשות הפעילו לחץ כבד כדי למנוע את שיתופו.

ראמי חמאדה שוער בני סכנין. ברני ארדוב
שוב הפוליטיקה מתערבת. חמאדה/ברני ארדוב

"אני תמיד עומד לזכות נבחרת פלסטין", אמר חמאדה לוואלה! ספורט מסעודיה. "אני מבואס מאוד מאיך שדברים התפתחו ללא קשר ליכולת שלי כשוער כדורגל. בכל מקרה, אני תמיד זמין לשחק עבור הנבחרת שלי בכל מצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully