וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: חנן ממן ימשיך לשחק עד שתובטח ההישארות

עודכן לאחרונה: 30.3.2021 / 15:14

הקשר סובל מפציעה בשרירי הבטן, הוא והקבוצה הסכימו שהוא יסיים את העונה ויקבל מנוחה רק ברגע שתובטח סופית ההישארות. רפואה ובלבול עשויים להחליף את סילבס

תקציר: צפו בשער הפסול של שחקן הפועל חיפה חנן ממן/ספורט 1

קשר הפועל חיפה חנן ממן ימשיך בפעילות עד אשר הקבוצה תבטיח את הישארותה בליגה באופן סופי. ממן סובל מפציעה בשרירי הבטן וקיווה לנוח עד סוף העונה כדי לא להחמיר אותה. כבר מספר חודשים שממן משחק למרות הפציעה ועל אף שהיה אמור לנוח. עם זאת, ההפסד במשחק סיום העונה הסדירה (שבו ממן לא שיחק בשל צהובים) הביא להחלטה של הקשר והקבוצה לפיה הוא יחזור לפעילות וישחק עד אשר ההישארות תובטח. לאחר שההישארות תובטח, ממן צפוי לסיים את העונה מבחינתו ולנוח כדי להיות כשיר לפתיחת העונה הבאה ולהימנע מניתוח.

חנן ממן, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
סובל מהפציעה כבר מספר חודשים. ממן/מאור אלקסלסי

בעניין אחר, בקבוצה ממשיכים גם לעסוק בסוגיית המאמן לעונה הבאה. הבעלים יואב כץ מעריך מאוד את חיים סילבס ושוקל ברצינות את החתמתו לעונה נוספת אך במקביל זוכה ללחצים במועדון לערוך שינוי על הקווים, והשמות הבולטים הם קובי רפואה ומרקו בלבול. האחרון, שמש כעוזרו של רוטנשטיינר בנבחרת ישראל, יכול לקבל אישור מההתאחדות לאמן קבוצה ובמקביל לשמש כעוזר כפי שעשה יוסי אבוקסיס. מלבד שניהם גם אלישע לוי ושי ברדה הוזכרו כמועמדים. כץ יקבל החלטה בנושא לקראת סיום העונה.

בינתיים החלה מכירת הכרטיסים למשחק הראשון בפלייאוף התחתון נגד בני יהודה. המועדון יאפשר קנייה חופשית של אוהדים מחוסנים משתי הקבוצות. מחיר הכרטיסים יהיה כ-50 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully