וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה תנסה לרכוש את הופמייסטר, השחקנים התאכזבו מעזיבת קובי רפואה

30.3.2021 / 11:16

בקבוצה יפנו ללאסק לינץ במטרה להשאיר את הקשר שפרץ העונה כמושאל מהקבוצה האוסטרית. רבים במועדון רצו לראות את המאמן ממשיך, שרצקי מאמין שעמיר נוסבאום יוכל לקדם צעירים בדומה לבית"ר תל אביב בת ים

תקציר: הפועל כפר סבא - עירוני קרית שמונה 1:0/ספורט1

עירוני קרית שמונה תפנה ללאסק לינץ במטרה לרכוש את כרטיסו של יואב הופמייסטר. הקשר בן ה-20 שהושאל בקיץ שעבר מהקבוצה האוסטרית רושם עונה מצוינת בקרית שמונה ובקבוצה מאוד רוצים שימשיך. בחוזהו של הופמייסטר אין אופציה לרכישה או להארכת ההשאלה, ולכן איזי שרצקי יפנה ללינץ על מנת לפתוח במשא ומתן לקניית השחקן.

בהנהלת המועדון מעריכים מאוד את הופמייסטר שהיה אחד מהברגים המרכזיים בהעפלה לפלייאוף העליון, כשגם קבוצות אחרות בארץ לוטשות עיניים לעבר הקשר. בשלב זה לא ברור האם האוסטרים מתכננים שהופמייסטר ישחק אצלם בעונה הבאה ובקרית שמונה מקווים שהאוסטרים יהיו מוכנים לעסקה.

שחקן הפועל באר שבע ז'וזואה מול שחקן עירוני קרית שמונה יואב הופמייסטר. מאור אלקסלסי
ימשיך? יואב הופמייסטר/מאור אלקסלסי

רוב שחקני הקבוצה התאכזבו מאוד מההודעה על סיום דרכו של קובי רפואה בתום העונה. השחקנים התחברו לרפואה ורשמו איתו עונה מוצלחת במיוחד, כאשר גם במועדון היו רבים שרצו לראות את המאמן ממשיך.

בשלב זה בקרית שמונה לא סיכמו עם אף מאמן, אך שרצקי מעוניין בהגעתו של מאמן בית"ר תל אביב בת ים עמיר נוסבאום. המאמן הצעיר שיחק בעבר בקרית שמונה ושרצקי מאמין שיוכל לקדם צעירים רבים כפי שהוא עושה העונה בקבוצת הבת של מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully