וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ערכה פעילות גיבוש: "זה מאוד חשוב למועדון"

עודכן לאחרונה: 29.3.2021 / 16:00

השחקנים חזרו להתאמן לקראת הפועל כפר סבא, לפני שקיימו משחק נגד חברי ההנהלה. דגני עדיין לא כשיר ב-100 אחוז

אימון הבכורה של יוסי מזרחי כמאמן בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים

שחקני בית"ר ירושלים חזרו להתאמן היום (שני) אחרי יומיים חופש. הקבוצה מתכוננת לפלייאוף התחתון שייצא לדרך בסוף השבוע ורוצה להבטיח כמה שיותר מהר את ההישארות בליגת העל ולא להסתבך. עלי מוחמד וחלאופילו פלייטר שוהים עם הנבחרות שלהם ואילו ניקו אולסק ממשיך בשיקום ומקווה להחלים עוד לפני סיום העונה. אוראל דגני עדיין אינו כשיר ב-100 אחוז וחזרתו מתעכבת.

בבית"ר מתייחסים למשחק נגד הפועל כפר סבא ביום שני בכובד ראש, מתוך רצון לנצח ולהתפנות לעסוק בין היתר בחיזוק לעונה הבאה בראש שקט יותר. חלק מהמטרה הוא להבטיח שהקבוצה לא תסתבך בתחתית, כך שבמחזורי הסיום שחקנים צעירים יוכלו לקבל הזדמנות ולנסות להוכיח שמקומם בסגל גם בעונה הבאה.

אלי אוחנה יושב ראש בית"ר ירושלים במשחק אימון. דוברות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
שינוי אווירה. אלי אוחנה/אתר רשמי, דוברות בית"ר ירושלים

אלירן עטר, ירדן שועה ומיכאל אוחנה הזמינו את השחקנים ועובדי המועדון לארוחה במתחם - ולמעשה ריצו את העונש שספגו בעקבות עזיבת האצטדיון בהפסד למ.ס. אשדוד עוד לפני שריקת הסיום. לאחר מכן נערך משחק של ההנהלה נגד השחקנים. היו"ר אלי אוחנה שיחק עם החולצה מספר 11 שכל כך מזוהה איתו והיום שייכת למיכאל אוחנה. שחקנים בקבוצה אמרו: "זו אולי הפעם הראשונה השנה שעושים משהו של גיבוש של כל המועדון, הנהלה ושחקנים. הדברים האלה מאוד חשובים, כי בדרך כלל כל צד בשלו וברקע שומעים רק רכילויות".

הבעלים משה חוגג גם שוחח עם שחקנים באופן אישי. הבעלים ביקש להעביר מסר לפיו הדלת לא סגורה בפני אף אחד לעונה הבאה והפלייאוף התחתון יהווה מבחן והזדמנות ללא מעט שחקנים. בבית"ר הבהירו כי עד עתה לא התקבלה הצעה יוצאת דופן על עלי מוחמד, וכל עוד לא תהיה כזאת, הוא יישאר וייתכן שיקבל הצעה לחוזה חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully