וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס ג'ונסון האריך את חוזהו בהפועל חולון בעונה נוספת

29.3.2021 / 10:07

מלך החטיפות של ליגת העל שהפך לאחד משחקני המפתח בעונה המוצלחת, חתם עד 2022. איתן לנציאנו: "זו הצהרת כוונות לקראת העונה הבאה"

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

הפועל חולון רוצה לשמר את הסגל שהפך אותה לסיפור הצלחה העונה. הסגולים-צהובים החתימו היום (שני) את כריס ג'ונסון לעונה נוספת, עד קיץ 2022.

הפורוורד בן ה-30 שהצטרף לקבוצה בקיץ וחזר לקדנציה שנייה בישראל אחרי שלבש גם את המדים של הפועל ירושלים, הפך לאחד משחקני המפתח של הקבוצה. הוא מוביל את ליגת העל בחטיפות עם 2.2 למשחק, מדורג חמישי באחוזים לשתיים עם 68.2% ועומד על 15.2 נקודות, 4.7 ריבאונדים, 1.5 אסיסטים ומדד 16.5 ב-28 דקות לערב. בעשרה משחקים בליגת האלופות הוא תרם 12.5 נקודות, 5.0 ריבאונדים ומדד 13.7.

שחקן מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט מול שחקן הפועל חולון כריס ג'ונסון. דני מרון
אחד מעמודי התווך של דדאס. כריס ג'ונסון/דני מרון

"אני נרגש מאוד להמשיך להיות סגול לשנה נוספת", אמר ג'ונסון לאחר החתימה, "טוב לי מאוד ונוח לי במועדון, המאמנים עושים עבודה טובה במיצוי היכולות שלי. אנחנו בעיצומה של עונה נהדרת ואני מצפה כבר לעונה הבאה".

יו"ר המועדון, איתן לנציאנו: "זה רגע מאושר עבורי ועבור המועדון כשאנחנו מצליחים להחתים שחקן בסדר גודל של כריס לעונה נוספת. ההחתמה הזאת היא הצהרת כוונות שלנו כמועדון לקראת העונה הבאה. החיבור הנהדר עם כריס היה מהרגע הראשון, מדובר באישיות יוצאת דופן, אחד שנותן הכל על המגרש ומחוצה לו וההרגשה שלנו היא שהוא נולד במועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully