ניב גולדשטיין מנכ"ל מכבי נתניה. ברני ארדוב
ניב גולדשטיין מנכ"ל מכבי נתניה/ברני ארדוב

"אוהדי מכבי נתניה צריכים להיות גאים במועדון שלהם"

28.3.2021 / 11:00

מאבק על אליפות? ("סיכוי אפסי"). אטפלד? ("אחרי חודשיים ידעתי שהצלחנו"). מלדה? ("היינו חייבים למכור"), קניקובסקי? ("סיכוי נמוך שיאריך חוזה"), אלמוג כהן? ("לא יחזור לקישור"). מנכ"ל מכבי נתניה ניב גולדשטיין מדבר על הכל בראיון מיוחד: "לא מרגיש נספר בהתאחדות"

הוא מהמנכ"לים הדומיננטיים בליגת העל. אחד שקיבל לידיו סמכויות מלאות ונרחבות מהבעלים ומנהל את המועדון בצורה אבסולוטית. ניב גולדשטיין מנכ"ל מכבי נתניה הוא המוציא והמביא של המועדון. הוא בחר בריימונד אטפלד כמאמן, נגע כמעט בכל שחקני הרכש שהובאו וניהל את המשא ומתן למכירת יונס מלדה. בין לבין נפגש עם כל מי שהביע רצון להיכנס למועדון, כדי לגלות ששום דבר רציני לא יצא מזה. בזמן שאייל סגל עדיין בפוזיציה של מישהו שמעדיף לעזוב, גולדשטיין הצעיר יחסית הוא כמעט הכל במועדון מעיר היהלומים. אין דבר שעובר במועדון המפואר מבלי שהוא יידע.

"כשאייל סגל הודיע לי שהוא רוצה לעזוב לפני למעלה משנה, חשתי שגם אני צריך לעזוב", מגולל גולדשטיין בריאיון מיוחד לוואלה! ספורט לכבוד חג הפסח את השתלשלות העניינים. "אמרתי לעצמי שאני צריך להתפטר, אם אייל הגיע למצב שלא טוב לו יותר. לקחתי על עצמי חלק מהאשמה שהגענו למצב שהבעלים שלי לא רוצה להישאר. חברי הדירקטוריון ובראשם אייל עשו הכל כדי שאישאר וזה גרם לי לים של מוטיבציה. זה טען לי את הסוללה מחדש והגעתי למועדון בקיץ שעבר בכל הכוח".

אז לקראת העונה הבאה אין את הלבטים שהיו לך לפני שנה?

"יש לי שאיפות וחלומות. אני בן אדם שמפנטז וחולם הכי גבוה שאפשר. אני שואף להיות איש המקצוע הכי טוב בתפקידי בארץ. אבל אני חושב ששום מועדון לא יכול לתת לי מה שאני מקבל ממכבי נתניה ולכן אני לא חושב על עזיבה, אלא אם מדובר על עבודה דומה באירופה בקבוצת כדורגל וזה לא שאין לי שאיפות גם לעשות דברים אחרים בחיי. יש ימים שאתה מרגיש מאוד בודד בכדורגל. יש הרבה רגעים קשים בהם אני שואל את עצמי למה אני צריך את זה כשאני יכול לעשות דברים אחרים בחיי. אני לא נמצא בנקודת הזמן הזו במקום הזה. אני נהנה כרגע מאוד במכבי נתניה".

מנכ"ל מכבי נתניה ניב גולדשטיין. ברני ארדוב
ממשיך לחלום. ניב גולדשטיין/ברני ארדוב
"היו הרבה משחקים בהם היו לנו יותר מצבים לגולים מהקבוצה היריבה ולא ידענו להכריע. זיהינו את הבעיה שלנו ונצטרך להפיק את הלקחים שלנו. נשקיע את מירב המאמצים כדי להביא שחקני הכרעה לעונה הבאה"

איך אתה מסכם את הליגה הסדירה שהסתיימה? זו הצלחה שאתם לא נאבקים נגד הירידה או כישלון שלא נכנסתם לפלייאוף העליון?

"חיי כמנכ"ל מועדון כדורגל הם מאוד מורכבים. האוהד הממוצע רוצה לשמוע אם הצלחנו או נכשלנו, אבל אני לא רואה את זה כך. כבר למעלה משנתיים אני דורש מהדירקטוריון של מכבי נתניה בישיבה של חודש יולי או יוני לאישור התקציב לומר לי מה ייחשב בעיניהם כהצלחה. לא רק עבור הקבוצה הבוגרת, אלא לכל המועדון. ההצלחה באה לידי ביטוי לא רק במישור המקצועי או במיקום. יש הרבה היבטים והיו לנו עשר מטרות העונה. ברובן עמדנו. בישיבת ההיכרות שעשיתי לחברי הדירקטוריון עם ריימונד אטפלד נאמר לנו על ידי מרבית החברים שכדאי לנו להתעורר כי בסגל הזה שעומד להיות למועדון, הקבוצה תרד ליגה. אנחנו אמרנו עיזבו את הפסימיות. ביקשנו שיגידו לנו מה היא הצלחה? אמרו לנו שאם נעשה עם הסגל הזה פלייאוף עליון זו תהיה הצלחה מסחררת. אני וריימונד ווינרים באופי שלנו אז אמרנו בוא ניקח קבוצה שסיימה בעונה שעברה במקום העשירי, נוריד לה 15 מיליון שקל מהתקציב ובכל זאת ננסה להביא אותה למקום יותר גבוה מהעונה שעברה. יכולנו לסמן כמטרה לא לרדת ליגה אבל בכל מקום ובכל זמן אני אגיד שמכבי נתניה על כל קבוצה שלה בבוגרים או במחלקת הנוער צריכה להיות במקומות 1-6 מינימום. המתקנים, ההיסטוריה, העוצמות של המועדון צריכים להביא אותנו לטופ 6 בכל קבוצת גיל. אם היינו נכנסים לפלייאוף העליון זו הייתה הצלחה מסחררת. זה שלא נכנסנו זה לא כישלון. זה כן מאכזב. אם היינו כל העונה במקומות 7-8 אז הייתי אומר שלא הגיע לנו. אבל היינו כל העונה במקומות 1-6 והיינו בתמונה. התמודדנו חזק מאוד על הפלייאוף ואיבדנו אותו בשני המחזורים האחרונים. עשינו 0 נקודות מתוך 6 ולא עשינו הישג אדיר. להגיד שזה כישלון? ההפך הגמור. היינו קרובים לעשות משהו יפה. אפילו סנסציוני".

מה היה חסר כדי שתיכנסו לפלייאוף העליון?

"גולים. שניתן גולים במשחקים הקריטיים. לא היינו מסוגלים לתת גול. אמרתי באחת השיחות לריימונד איך אני לא מקנא בו כמאמן. אני רואה את הביקורות נגדו ושואל איך אתם לא רואים שלריימונד לא היה בסוף שחקני התקפה על הספסל שלא לדבר על זה שאיבדנו את דני עמוס. שיחקנו עשרה מחזורים בלי חן עזרא. שיחקנו המון מחזורים בלי לאמק בנדה, בן אז'ובל ורון אשכנזי. בשני המשחקים האחרונים לא היתה לנו אופציה התקפית מהספסל. לא הפסדנו את הפלייאוף במשחק מול מכבי חיפה. הפסדנו אותו בהפסד לחדרה. במשחקים מול בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב ומכבי פתח תקווה. היו הרבה משחקים בהם היו לנו יותר מצבים לגולים מהקבוצה היריבה ולא ידענו להכריע. זיהינו את הבעיה שלנו ונצטרך להפיק את הלקחים שלנו. נשקיע את מירב המאמצים כדי להביא שחקני הכרעה לעונה הבאה".

נגעת בשחקני ההתקפה שלא עמדו לרשותכם מסיבות שונות, אבל לא הזכרת את יונס מלדה אותו מכרתם לבלגיה בחלון ההעברות.

"מכרנו את השחקן שהביא לנו שבעה שערים עד ינואר ולא מצאנו את התחליף שייתן לנו את התשובה".

אתה מצטער שמכרתם את מלדה?

"ממש לא. מועדון מכבי נתניה חרת על דגלו לשפר ולקדם כמה שיותר שחקנים בכל עונה. בסגל שלנו יש היום 16 שחקנים יוצאי מחלקת הנוער וממוצע הגיל הוא 23 וככל שיגיעו הצעות לקדם את השחקנים ולעזור למועדון שלנו כלכלית, אוי לנו אם נעשה משהו כדי לא לסייע לכל הצדדים להצליח ולהתקדם. החלום של יונס היה להתקדם לחו"ל. אסור לנו להרוס חלומות כאלה. זה לחטוא נגד עמוד התווך של המועדון. אני כן מצטער שהיו לנו מגעים עם כמה שחקנים ולא הצלחנו להחתים אותם לבסוף ולא מסיבות כלכליות. רצינו להתחזק בארבעה שחקנים והבאנו בסוף רק שניים".

שחקן מכבי נתניה, יונס מלדה. ברני ארדוב
אין חרטה. יונס מלדה/ברני ארדוב
על ריימונד אטפלד: "כבר אחרי חודשיים ידעתי שהצלחנו בזה שהבאנו אותו. רוצה לעשות איתו את אותו מסלול של אשדוד"

ריימונד אטפלד הוא תגלית שלך. אתה הבאת אותו. איך המינוי נולד?

"אחרי ארבע עונות עם דראפיץ' וברדה ששתיים מהן היו פנטסטיות, אחת הייתה נהדרת והרביעית הייתה מאכזבת מאוד, עשינו את השינוי. אחרי שהבנו שאנחנו נפרדים בהחלטה משותפת חיפשתי מישהו שימשיך את הדרך שלהם עם לחץ גבוה, משחק אטרקטיבי והתקפי ושילוב של צעירים מהבית. חיפשתי מישהו שיתחבר לאג'נדה שלנו ואפילו ייקח את זה צעד קדימה. הרעיון של צוות זר עלה במוחי כשביליתי בשניים או שלושה מועדונים באירופה שם עברתי סוג של השתלמות. חיפשתי בארץ מועמד ולימים השם של ריימונד עלה. בפגישה הראשונה ידעתי שזה האיש שאני רוצה שיוביל את המועדון בעונה הזו. כשהעליתי את השם שלו בדירקטוריון ואחרי זה אצל אייל, קיבלתי גיבוי מוחלט להביא אותו. אמרו לי שאם אני מרגיש שזה האיש שאני יכול לעבוד איתו, אני יכול ללכת עליו. ריימונד היה האיש הנכון ביותר למועדון שלנו. הוא עמד בכל מטרה שאני הצבתי לו".

בגביע לא הצלחתם.

"זה נכון שהמטרה של מכבי נתניה בכל עונה היא לזכות בגביע. הסיכוי שלנו כרגע להתמודד על אליפות הוא אפס. הכסף מדבר בכדורגל העולמי. אוהד כדורגל רוצה לחלום ולפנטז והדבר היחיד שאפשר לעשות הוא דרך הגביע. אז נכון שאני לא מתכחש לזה שזו מטרה חשובה למועדון, אבל אני לא יכול להתייחס לגביע כמדד להצלחה או כישלון. כל הבסיס של הגביע הוא הסינדרלות. המפעל הזה הוא בונוס ולכן אם אתה לא זוכה בגביע זה לא משנה היכן נפלת בו. באיזה סיבוב הודחת. אנחנו נמשיך לעשות הכל כדי לזכות בגביע המדינה. כולי תקווה שנוכל להביא תואר למועדון הזה אחרי 40 שנה".

יש לך ביקורת כלשהי כלפי אטפלד או שאתה משוכנע שזה סיפור הצלחה בלבד?

"כמנכ"ל מול מאמן יש לי חיבור מצוין עם ריימונד. כפרסונה אני מאוד שמח על העבודה איתו. אני לומד ממנו הרבה והוא לומד ממני. אבל גם חיבור מצוין היה לי עם סלובו ושי".

מה ההסבר לזה שהוא עדיין לא הוחתם לעונה נוספת?

"יש לנו אופציה להאריך את ההסכם בעונה נוספת ויש לנו המון מטרות לקבוצה ולשחקנים לשבעת המחזורים בפלייאוף התחתון. גם לריימונד יש מטרות שהצבנו לו. אין שום סיבה כרגע לעשות סיכום אם משפטית אנחנו יכולים לעשות את הסיכום גם בסוף חודש מאי. משפטית הקלפים בידיים של המועדון. יחד עם זאת, זה לא יהיה הוגן לומר שריימונד צריך לעשות x y z כדי להוכיח עוד משהו. כבר אחרי חודשיים ידעתי שהצלחנו בזה שהבאנו אותו. חשוב לנו לסיים את העונה הזו כמו שצריך כי יש משמעות עצומה לסיים את הפלייאוף במקום השביעי. אני רוצה שנסיים ראשונים בפלייאוף התחתון. הדוגמא של אשדוד מצויינת. היא עשתה פלייאוף מדהים בעונה שעברה עם חמישה ניצחונות בשבעה משחקים. הם התפוצצו בפלייאוף התחתון ופתחו את העונה הזו בסערה. אני רוצה לעשות בדיוק את אותו מסלול. אני משוכנע שגם ריימונד חושב כך".

ריימונד אטפלד, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
הפתעה נעימה. אטפלד/ברני ארדוב
על קניקובסקי: "אני לא יודע אם עדיף לחדש לו חוזה ואז למכור אותו כמו שעשינו עם דיא סבע שנמכר קצת אחרי שחידשנו לו את החוזה. לי תמיד יש שאיפה להמשיך עם שחקנים אבל בצד השני יש בני אדם עם שאיפות"

אנחנו כבר למעלה משנה מאז שאייל סגל אמר שהוא רוצה לעזוב את המועדון. לא התקבלו שום פניות לרכוש את מכבי נתניה מידיו?

"לא היו דברים מהותיים. היו גישושים שלא לומר קשקושים. חלק מהקשקושים נראו לעתים טובים יותר, אבל אני אדם פרקטי. אני רוצה לראות את הדברים כתובים. נפגשתי עם כמה אנשים שהתעניינו אבל בסוף כשמגיעים לתכל'ס ולמאני טיים אתה רואה את האינטרס של האדם שיושב מולך ואתה מבין שהוא לא באמת בא ברצינות לרכוש מועדון כדורגל. הכי חשוב לי כמנכ"ל מכבי נתניה וכמי שרוצה לשמור על אייל סגל, לדעת לנהל את המועדון הזה בצורה המאוזנת ביותר שניתן. אני רוצה להוריד את התלות בהווה ובמיוחד בעתיד בבעלים כזה או אחר. מועדון מכבי נתניה צריך להתנהל ללא תלות בבעלים ויחד עם זאת להמשיך להתחרות על הפלייאוף העליון. להמשיך לגדל, לייצר ולשדרג שחקנים כך שבסוף התהליך גם נוכל לייצא כמות מכובדת לליגות בכירות בעולם. אם נמשיך לנהל את המועדון כלכלית בצורה שבה אנחנו מתנהלים אין ספק שיהיה עתיד ורוד ובטוח למועדון הזה".

אתה אומר ביושר שמכבי נתניה צריכה לחיות על מכירת שחקנים לחו"ל ויש סיכוי שתאבדו את גבי קניקובסקי ללא תמורה בעוד שנה אם לא תממשו מכירה בקיץ הקרוב.

"גבי היה גלוי ואמיתי החל מהיום בו חתם במכבי נתניה. הוא רוצה להתקדם לאירופה כדי להיות מסודר בחיים ולהגשים חלום מקצועי שלו. גבי עושה את העונה הכי טובה שלו בקריירה. יחד עם זה גם הוא יודע שאם היה עושה עוד שלושה משחקים כמו זה שעשה מול אשדוד, הוא יכול היה כבר לארוז כי בטוח שהגישושים סביבו היו הופכים להצעות רשמיות. ברור שיש לנו אתגר מול גבי. לא תמיד יש לך את כל הכוח כמועדון לקבוע עתיד של שחקן. החוזה של גבי יסתיים בקיץ 2022 ואם לא נמצא דרך להאריך את ההתקשרות איתו, נרכז את כל המאמצים למצוא פתרון שיהיה הכי נכון לשני הצדדים לקראת העונה הבאה. האידיאל והשאיפה של כולנו שהוא יגיע לאירופה".

זאת אומרת שככל שהוא שחקן מפתח אצלך, אתה מבין שהכי נכון יהיה למכור אותו בקיץ הקרוב לאירופה?

"אני לא יודע אם עדיף לחדש לו חוזה ואז למכור אותו כמו שעשינו עם דיא סבע שנמכר קצת אחרי שחידשנו לו את החוזה. לי תמיד יש שאיפה להמשיך עם שחקנים אבל בצד השני יש בני אדם עם שאיפות. אנחנו מדברים עם גבי החל מהקיץ שעבר. אני לא מתייאש מהניסיון למצוא פתרון שגבי יאריך חוזה וישאר בנתניה אבל אני לא אופטימי. גבי רוצה להתקדם. אני מכבד את זה. אם לא נמצא פיתרון נעבוד קשה מאוד יחד כדי למצוא עבורו את המועדון הבא".

יש לך סכום מינימום שתמורתו לא תסכים למכור בקיץ הקרוב את קניקובסקי?

"לא. אין כרגע סכום כזה. אני לא חושב כרגע על סכום כזה".

גבי קניקובסקי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מכוון לחו"ל. קניקובסקי/ברני ארדוב
"אני אומר לאוהדי מכבי נתניה תהיו גאים ואל תשכחו באילו מקומות המועדון הזה היה. כמו שאנשים לא שוכחים איך פעם המועדון הזה היה מספר אחת בארץ, כך אני מייעץ לאוהדים לא לשכוח את התקופות החשוכות שעבר המועדון הזה"

מה אתה אומר לאוהד מכבי נתניה שפוגש אותך ושואל מתי מכבי נתניה תיאבק על אליפות?

"אני אומר לאוהדי מכבי נתניה תהיו גאים ואל תשכחו באילו מקומות המועדון הזה היה. כמו שאנשים לא שוכחים איך פעם המועדון הזה היה מספר אחת בארץ, כך אני מייעץ לאוהדים לא לשכוח את התקופות החשוכות שעבר המועדון הזה. לא לשכוח את ירידות הליגה. את הנדנדנות הפיננסיות את זה שהמועדון הגיע להקפאת הליכים שלוש פעמים. קודם כל האוהדים צריכים להיות גאים במועדון הזה. יש למכבי נתניה בעלים שהוא קודם אוהד שסבל המון בשביל שהאוהדים יהיו מרוצים. לא תמיד אנחנו מצליחים. לגבי התמודדות על תואר, אנחנו חיים בעולם בו הכסף מדבר, אם נרצה או לא.

"ביום בו נדע להעמיד תקציב דומה לשלושת המועדונים המובילים בארץ מבחינה תקציבית, אז נגיד שאנחנו יכולים להתמודד מולם על אותן מטרות. עד שזה יקרה, לדבר על אליפות זה מיותר ולא נכון. אני באמת חושב וזו המוטיבציה שלי לקום כל בוקר, שהדרך בה אנחנו מתנהלים מאז הקיץ האחרון תוביל אותנו למקום בו נוכל לצמצם פערים מול המועדונים עם התקציבים הגדולים. אנחנו בדרך הנכונה ונסגור יום אחד את הפער".

דני עמוס ימשיך איתכם?

"יש לו חוזה גם לעונה הבאה. אני לא רואה שום סיבה או סיכוי שהוא לא ימשיך במכבי נתניה".

אתה מבסוט מהמהלך עם שיר צדק?

"מאוד. היינו קצת פנטזיונרים אני וריימונד כשחשבנו שאפשר להסתדר עם גיל ממוצע 23. שיר נתן לנו שקט והתמודדות עם לחץ. הוא אחד הבלמים הישראלים הטובים בארץ. הוא הגיע אלינו עם ניסיון אדיר של ארבע אליפויות. לא כל יום יש לנו יכולת במכבי נתניה להחתים שחקן כזה. הוא ווינר אמיתי והוא השתלב כאן מצוין".

אלמוג כהן יחזור לנבחרת ישראל כבלם?

"אם הוא יחזור לנבחרת זה יהיה כבלם. הוא לא יחזור יותר לקישור. אלמוג מרגיש מצוין בעמדת הבלם ואנחנו מאוד מרוצים מהתפקיד החדש שלו. מה שהוא מראה החל מהיום בו הוא שיחק כבלם, משייך אותו לרשימת שלושת הבלמים הטובים בליגה".

אלמוג כהן שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
המציא את עצמו מחדש בתור בלם. אלמוג כהן/ברני ארדוב
"ראיתי אנשי מקצוע בכדורגל הישראלי ואיש מקצוע ברמה של ארז כלפון לא ראיתי. הליך קבלת ההחלטות במנהלת, ההון האנושי במנהלת ובראש ארז כלפון וניקולס לב המנכ"ל, זה משהו שיש להתגאות בו"

מה יש לכם נגד ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים?

"אני אחלק את זה. כחבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל יש לי המון ביקורת. אני לא מרוצה מקבלת ההחלטות. אני לא מרגיש נספר על ידי המוסד הזה. אני מבטא קולות של חברי הנהלה אחרים. לא כולם מדברים על זה. אני מרגיש שלא מנצלים את היכולת שלי ואת הרצון שלי לתרום בהתאחדות לכדורגל. ההחלטות הן לרוב לא שקופות. כמנכ"ל מכבי נתניה יש לי המון שיחות עם יריב טפר מנכ"ל איגוד השופטים. יריב הוא איש שיחה ותמיד נעים וטוב לי לדבר איתו. אתה מראיין אותי היום ויש לי ביקורת מקצועית על השופטים ואם ננתח דקה אחרי דקה במשחקים מסויימים לא היינו רחוקים מלהיות הפתעת העונה וריימונד מאמן העונה אלמלא החלטות כאלה ואחרות של השופטים. צר לי וכואב לי. אני משוכנע שגם השופטים והאיגוד מצטערים על הטעויות אבל בסופו של יום כשהדופק שלנו עומד על הממוצע צריך לזכור שכולנו בני אדם".

אתה איש של סטטיסטיקות. עשית חישוב כמה נקודות נגזלו מכם?

"מה זה משנה? זה היה משיב לי את הנקודות? אני רואה את ההודעות של הוועדה המקצועית וכשאני חושב שהם עשו לנו גזל וקיפחו אותנו, הם רושמים: 'צדק השופט'. אני רוצה לדעת שהשופטים מבינים שהם טעו. שהם מבינים שהם צריכים להשתפר. שהם לא מרגישים שהם על אדם. ברגע שאדע שהם יודעים להודות בטעויות, אגיד שהם בדרך הנכונה. ולצערי לא תמיד אני מרגיש את זה".

לעומת זאת יש לכם נאמנות כמעט עיוורת למנהלת הליגות וליושב הראש ארז כלפון.

"ראיתי אנשי מקצוע בכדורגל הישראלי ואיש מקצוע ברמה של ארז כלפון לא ראיתי. הליך קבלת ההחלטות במנהלת, ההון האנושי במנהלת ובראש ארז כלפון וניקולס לב המנכ"ל, זה משהו שיש להתגאות בו. המנהלת היא גוף שאני גאה להיות חבר בו. זה גוף שאני גאה להיות עושה דברו".

בהתאחדות לכדורגל יש מי שאומר שארז כלפון יפרוש לבד בסוף העונה.

"אם זה נכון, אני אצטער מאוד. אם ארז יחליט לעזוב בגלל מה שקורה בקבוצות מסויימות במנהלת זה לא יהיה הוגן. לצערי זו מחלה של הכדורגל הישראלי. יש ביקורת, שיסוי ובריונות כלפי אנשים שהם האחרונים שמגיע להם לקבל את זה. זו שיטה בכדורגל הישראלי וזה קרה בעבר גם כלפי אייל סגל. צר לי מאוד על כך".

סלובודן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים עם מנכ"ל מכבי נתניה ניב גולדשטיין. ברני ארדוב
לא נהנה לראות אותו בבית"ר. גולדשטיין עם דראפיץ'/ברני ארדוב

בוא נדבר על דראפיץ' וברדה שהיית מאוד קרוב אליהם. מה הרגשת כלפי מה שהם עברו העונה בבית"ר ירושלים כשהשיא כמובן ההתפטרות שלהם?

"נפרדנו מסלובו ושי בצורה הטובה ביותר שאפשר להיפרד. סלובו היה בתקופות מסויימות אחד האנשים הקרובים אלי. אני אוהב אותו ולא היה לי קל לראות מה הוא ושי עברו בבית"ר. כולי תקווה שהשנתיים האחרונות שעברו עליהם ייעלמו ושהם יחזרו להיות אנשי המקצוע הטובים ביותר שיש לנו. מגיע להם נחת ומגיע להם להצליח שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully