וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגג לשחקני בית"ר: "חייבים להאמין". יוסי מזרחי: "יש פה יותר מדי שחקנים דומים"

26.3.2021 / 13:51

בעלי בית"ר ירושלים ערך הרמת כוסית ובה אמר לשחקנים: "אל תגררו אותנו לרגעי מתח מיותרים". המאמן הזמני: "בכדורגל צריך להזיז את הכדור, לזוז בלעדיו ולהיות מחויבים בהגנה"

אימון הבכורה של יוסי מזרחי כמאמן בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (שישי) הרמת כוסית, ובה אמר הבעלים משה חוגג לשחקנים: "חג שמח לכולם, דיברתי מספיק השבוע אז אקצר. לפני שנתיים היינו כאן ואז אמרתי איזה משפט שיש לי חלום שיום אחד אולי בעזרת השם נשמע את המנגינה, אני לא אגיד איזו מנגינה כדי שלא יצטטו אותי שוב. השנה זה נראה פחות טוב אבל כשאני מסתכל קדימה אני מסתכל על התשתיות, עם תשתיות טובות אפשר רק ללכת קדימה, התשתיות יהיו טובות יותר בעתיד והן כבר טובות יותר מהשנתיים האחרונות.

"חומר השחקנים שלנו לא משקף את התוצאות אותן השגנו העונה. עם כמה כיוונים נכונים לעונה הבאה בכמה עמדות, עם גישה ומנטליות כמו שצריך, ניקח את המועדון הזה לימים יפים. הרב שלי אמר לי שקודם כל צריך לעשות, ביציאת מצריים לפני שהים נחצה לשניים, בני ישראל עמדו מול הים והם נכנסו פנימה עוד לפני שהים נחצה לשניים. תחשבו על זה, זו האמונה, הם נכנסו למים ורק אחרי שהמים הגיעו לגובה מסויים הים נחצה. מה אני רוצה לומר? שאנחנו חייבים להאמין, להאמין בעצמנו וביכולת שלנו לקחת את המועדון לימים יפים יותר. לשחקנים אני אומר - הפלייאוף שבפנינו חשוב, אל תגררו אותנו לרגעי מתח מיותרים, כדי שנתחיל להתארגן לעונה הבאה, אנחנו אוהבים אתכם ומאמינים בכם".

גם ראש העיר משה לאון בירך ואמר: "אני רוצה לומר לכם, יש למעשה שני סמלים רציניים לירושלים, מעבר למקומות הקדושים - בית"ר ושוק מחנה יהודה. בית"ר תהיה לעד וכך שוק מחנה יהודה. עברנו שנה קשה, ירושלים היום לראשונה ללא שכונה אדומה, 75% מכלל האוכלוסיה חוסנו כבר, זה לא מובן מאליו, אנחנו מסתכלים קדימה ולא אחורה. אני מעריץ אתכם שחקני הקבוצה והנהלת הקבוצה, זה לא מובן מאליו ששרדנו את השנה הזו, אין לי ספק ששנה הבאה נעלה מעלה מעלה, אתם ראויים להיות קבוצה אלופה ונקווה שנגיע לזה. אנחנו עשינו הכל כדי לסייע לכם בעונה הזו, אנחנו שנתיים בלי תקציב מדינה. אנחנו הולכים השנה סוף סוף להשלים את השיפוץ בטדי, מדובר על-כ 40 מיליון שקל השקעה בשנה הקרובה. אני רק רואה דברים טובים שיקרו השנה בירושלים ובבית"ר".

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג. יונתן זינדל, פלאש 90, אתר רשמי
"בני ישראל נכנסו למים ורק אחרי שהמים הגיעו לגובה מסויים הים נחצה. מה אני רוצה לומר? שאנחנו חייבים להאמין". חוגג/אתר רשמי, יונתן זינדל, פלאש 90

יוסי מזרחי התראיין היום לרדיו ירושלים וסיפר: "לא רציתי במשימה הזו, אבל ברגע שאני לוקח משהו כזה אני לוקח אותו בצורה טוטאלית לחלוטין. כשאני על הדשא אני שוכח מה רציתי, ואני רק רוצה להשלים את המשימה כמה שיותר מהר ולנסות גם ליהנות ממנה. לא באתי לסבול. אני מונע מאהבה למשחק הזה, למועדון הזה, וממחויבות. ברגע שהקבוצה נקלעת לימים קשים, וכל כך אהבתי את המאמנים הקודמים, אנשים יקרים, ונשארו רק חודשיים לסיום הליגה, לפעמים צריך לשים את האגו והרצונות בצד.

"אני מנסה שיהיה לי דף נקי, לא לחשוב על מה היה לפני, אלא לראות למה השחקנים מסוגלים לעשות - מי חושב מהר, מי זז לעומק, מי מזיז כדור, כל זה מה שמעניין אותי. אני לא רוצה לשפוט מה ראיתי קודם, כי הרבה פעמים מה שרואים בבית ומה שרואים באימונים אלה דברים שונים. צריך לראות למי יש את החוזק המנטלי להתמודד עם המשימה הזו, פלייאוף תחתון אומר מאבקים מסוג אחר. אני מקווה שנדע עם הרבה תשוקה אבל הרבה פחות לחץ מהיריבות שלנו.

"ידעתי בדיוק מה הבעיות של בית"ר ואני רואה את זה גם באימונים, אני מקווה שבתקופה הקצרה שנותרה אוכל להמטיע את מה שאני מאמין בו. בכדורגל לא מחזיקים יותר מדי בכדור, זזים הרבה בלעדיו, עושים את הפעולות הרבה יותר מהר, ומחויבים למשחק ההגנה. אם אוכל להביא לפחות חלק מזה, אני מאמין שיהיה בסדר. כרגע כולם מתנהלים לפי מה שאני רוצה, אבל אני לא מתרגש מזה. אני יודע מה זה קבוצת כדורגל וכמה בעיות יש, החכמה היא לדעת להביא את השחקנים להבין שהם תלויים זה בזה, אחרת יהיו תלויים זה ליד זה. ברגע שהם יביניו שהם חייבים לעזור אחד לשני, זה יעזור הרבה גם בהיבט המקצועי. יש פה הרבה שחקנים שדומים אחד לשני וזה לא טוב בקבוצת כדורגל, צריך שחקנים שונים מעמדה לעמדה. את זה אני צריך ליצור. לצערי הרב כל מחלקת הנוער, כולה, זקוקה לשחקנים איכותיים ממה שיש היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully