וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאיניוס אדומייטיס: "האימונים ממש טובים, אבל במשחקים אנחנו טועים. זה כואב"

26.3.2021 / 7:51

מאמן הפועל ירושלים יצא מתוסכל מעוד הפסד ביתי נטול הגנה, 104:95 להפועל אילת, שהתבססה במקום השני על חשבון האדומים: "אין תרופות פלא כשלא שומרים טוב ברמה האישית". אדם אריאל: "זה נורא להפסיד, ויש פה משקעים, אבל אנחנו ממש לא מיואשים"

מאמן הפועל ירושלים דאיניוס אדומייטיס. לילך וייס רוזנברג
לא פשוט. אדומייטיס/לילך וייס רוזנברג

הפועל ירושלים ספגה 204 נקודות בשני משחקי הבית האחרונים שלה. היא ירדה בפיגור בסיומם של שבעה משמונת הרבעים. יריבותיה, הפועל אילת והפועל חיפה, חיברו 48 אסיסטים, איבדו רק 20 כדורים וירו 28 שלשות, בדרך למדד 227.

למשחק אמש (חמישי), שבו נכנעו האדומים 104:95 לאילת, יש כבר משמעות מהותית בטבלת ליגת העל; הם ספגו את הפסדם השישי, בדומה לגלבוע/גליל ולהפועל חולון, וראו את התכולים - במאזן 5:13 - מתבססים על חשבונם במקום השני.

עיקרי הדברים

  • הפועל אילת תוקעת יתד בצמרת
  • דאיניוס אדומייטיס מביע תסכול מהמצב
  • אדם אריאל לא מתנחם מהיכולת האישית
  • הפועל תל אביב מגיעה לארנה במומנטום חיובי
seperator

"זה כואב", אמר המאמן המתוסכל דאיניוס אדומייטיס. "אני מאמין בשחקנים האלה, ואתם לא רואים את האימונים שלנו. הם ממש טובים, והשחקנים לא מבצעים בהם את הטעויות שיש להם במשחקים. אנחנו צופים בווידאו, מנתחים את היריבות, מבינים את נקודות התורפה שלהן, ובסוף אנחנו נותנים להן לקלוע.

"אין תרופות פלא, ואין שיטות שיפתרו הכול, כשאנחנו לא שומרים מספיק טוב ברמה האישית. כדורסל זה משחק פשוט. אתה צריך לדחוף את היריבה למקומות שבהם לא נוח לה. אנחנו מספיק אנרגטיים, ועובדה שאנחנו מגיעים ל-95 נקודות ומעלים את תפוקת האסיסטים. הגנה זה עניין של מאמץ וריכוז".

אדם אריאל שוב היה אחת מנקודות האור הבודדות בבירה, וצלף 24 נקודות ב-5 מ-7 לשלוש (52.9% לאורך העונה כולה). "אנחנו ממש לא מיואשים. נמשיך לעבוד קשה. ברור שאף אחד לא אוהב להפסיד, זה נורא, ובמיוחד בבית מול הקהל שלנו", הסביר. "לספוג 104 נקודות בבית זה לא סבבה, ולא צריך לקרות. אנחנו צריכים להרים את הראש ולהמשיך לעבוד ולהשתפר. אנחנו לא משחקים רק בשביל עצמנו, אלא בשביל דברים גדולים יותר, ויש לנו עוד מטרות לשחק עליהן העונה.

"אני שמח שאני משחק טוב והכדור נכנס, אבל אני רוצה לנצח. כשלא מנצחים, שום דבר לא כיף. ראינו כבר בעבר שקבוצות מתקשות, אבל מתחברות ומשתפרות בשלבים המכריעים. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו, ועלינו לשחק יותר טוב. יש פה משקעים, עודד קטש הוא לא מאמן רגיל שעזב, היו שחקנים שמאוד נקשרו אליו, וברור שמעורבים פה רגשות, אבל אנחנו שחקנים מקצוענים בהפועל ירושלים".

שחקן הפועל ירושלים אדם אריאל. דני מרון
"כשלא מנצחים, שום דבר לא כיף". אריאל/דני מרון

מיד אחרי החג, ביום שני, מצפה לירושלים משחק ביתי נוסף - והפעם נגד הפועל תל אביב, שתנסה למנף את ניצחונה מאתמול על הפועל באר שבע ליצירת מומנטום ולבריחה מתחתית הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully