וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עטר, שועה ואוחנה ננזפו ונקנסו בעקבות הנטישה המוקדמת

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 9:02

השלושה שעזבו את אצטדיון הי"א לפני שריקת הסיום בהפסד לאשדוד נקראו לשיחה עם אלי אוחנה וגובה הקנס יימסר להם בקרוב. אוראל דגני חזר לאימונים חלקיים אבל עדיין סובל מכאבים, פלייטר שכבש במדי סורינאם יקבל הזדמנות נוספת בפלייאוף התחתון

אימון הבכורה של יוסי מזרחי כמאמן בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים מקווים שהאסיפה הנוקבת אתמול (רביעי) עם יוסי מזרחי ואלי אוחנה תיישר את השחקנים לקראת משחקי הפלייאוף התחתון. במועדון לא מקלים ראש במעמד וחוששים מהסתבכות במאבקי התחתית. שחקנים בקבוצה אמרו על האסיפה של מזרחי ואוחנה: "גם אם לא היו עושים אותה, כל אחד כאן נלחם על הקריירה והעתיד שלו. טיפש מי שלא ייתן הכל עד הסוף".

אוראל דגני שמתאושש מפציעה אמור חזר לאימונים אך עדיין חש כאבים וחזרתו לאימונים מלאים תתעכב.

אלירן עטר, ירדן שועה ומיכאל אוחנה נקראו לשיחה עם אלי אוחנה בעקבות נטישת האיצטדיון באשדוד לפני שריקת הסיום. עטר סיפר כי המתין עם שועה עד לשריקת הסיום ורק לאחר מכן עזב, אך במועדון הבהירו לכל השלושה שהיו צריכים להמתין עם כל השחקנים בחדר ההלבשה ובעקבות זאת נאמר להם כי ייקנסו. בימים הקרובים יוחלט על גובה הקנס שיקבלו, ובכל מקרה הובהר להם שהתנהגות כזאת לא תתקבל בעתיד.

שחקני בית"ר ירושלים, ירדן שועה, אלירן עטר. אריאל שלום
על הכוונת. שועה ועטר/אריאל שלום

בבית"ר עוקבים אחר הזרים שנוטלים חלק במשחקי הנבחרות שלהם. חלאופילו פלייטר כבש אתמול את שערה השלישי של נבחרת סורינאם נגד איי קיימן (0:3), עלי מוחמד וניז'ר ישחקו הלילה נגד חוף השנהב ויחזור לישראל ב-2 באפריל. בבית"ר עדיין לא קיבלו החלטה סופית לגבי פלייטר לעונה הבאה, אבל הוא צפוי לקבל דקות משמעותיות במשחקי הפלייאוף התחתון, גם על מנת שיצבור ביטחון ויהיו לו אופציות טובות במידה שיוחלט סופית להשאילו. בבית"ר הבהירו כי עד כה אין הצעות מספיק טובות על עלי מוחמד, ובכל מקרה הוא לא יימכר בפחות מ-1.2 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully