וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה עוקבת: בעיות ביורוקרטיות יעכבו את חזרתו של צ'ארון שרי?

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 17:36

הקשר החמיץ את המשחק של סורינאם בשל בעיה בטיסות ובמועדון מקווים שיחזור ארצה עד שלישי. ג'וש כהן יחזור בתחילת השבוע

תקציר ה-0:2 של מכבי חיפה על מכבי נתניה/ספורט1

צ'ארון שרי צפוי להצטרף היום (חמישי) לנבחרת סורינאם וצפוי לרשום הופעת בכורה במדי הנבחרת במשחק נגד ארובה ביום ראשון במסגרת מוקדמות מונדיאל 2022. קשר מכבי חיפה היה אמור להצטרף בשלב מוקדם יותר לנבחרת שערכה אמש את משחקה הראשון בקמפיין (ניצחון 0:3 על איי קיימן), אולם עיכובים ביורורקטיים מנעו זאת ממנו.

מי שכן לקחו חלק במשחק היו שחקני בית"ר ירושלים ובני סכנין חלאופילו פלייטר ונייג'ל האסלביינק, כשהראשון מתכבד בשער השלישי של סורינאם.

שרי הביע רצון רב ללבוש את מדי הנבחרת ומקווה לקבל דקות ראשונות במשחק הקרוב. במקביל, במכבי חיפה עוקבים אחר הנעשה ומקווים שלא יהיו עיכובים נוספים בטיסות של הקשר. הירוקים רוצים ששרי יחזור לישראל עד יום שלישי לכל המאוחר, כדי שיוכל לנוח במשך כמה ימים לפני משחק פתיחת הפלייאוף העליון מול מכבי פתח תקוה.

גם ג'וש כהן שיצא לחופשה צפוי לחזור כבר ביום ראשון או שני כדי שיהיה מוכן ב-100 אחוז למשחק. מוליכת ליגת העל עורכת בימים האחרונים אימונים במתכונת מצומצמת בשל ההיעדרות של שרי וג'וש כהן, הפציעה של טאלב טואטחה וההשתתפות של כמה משחקני הקבוצה במשחקי נבחרת ישראל.

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה בחימום. אריאל שלום
יחזור בזמן כדי להתאושש? שרי/אריאל שלום

המוליכה הודיעה באתרה הרשמי על מכירת הכרטיסים למשחקים מול מכבי פתח תקוה ומכבי תל אביב. מחירים למשחקה העונה יעלו בין 120 ו-150 שקל, והמכירה נפתחה ראשית לאוהדים שרכשו מנוי לעונה שעברה. בהתמודדות מול מכבי תל אביב תינתן קדימות למנויים ותיקים על בסיס מקום פנוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully