וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמים, יריות וקרב "חבורות": כתב אישום חמור נגד הסייף האולימפי לשעבר יצחק חטואל

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 13:49

חטואל, בעבר סגן אלוף אירופה, שוב הסתבך עם החוק, וחשוד בעבירות סמים ונשק ושיבוש הליכי משפט, אחרי קטטה שהתפתחה במהלך עסקת סמים

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
זוהי אינה ההסתבכות הראשונה של משפחת חטואל עם החוק/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

כתב אישום חמור במיוחד כנגד הסייף האולימפי לשעבר יצחק חטואל הוגש היום (רביעי) בבית המשפט המחוזי בחיפה בגין עבירות סמים, חבלה בכוונה מחמירה וכן בגין עבירות נשק ושיבוש הליכי משפט.

לפי כתב האישום שהגיע לידי וואלה! ספורט, חטואל ביחד עם אחיינו יעקב חטואל (שהיה בעבר אלוף ישראל לנוער בסיף) ואחיו אורי חטואל הובילו מעל למאה ק"ג של סם מסוג קנביס אל ביתם. אלא שאז החלו העניינים להשתבש כאשר "חבורה" אחרת הגיעה לבית ובין הצדדים החלה קטטה.

לפי כתב האישום בשיא הקטטה, כאשר החבורה השנייה החלה לצאת עם חלק מהסמים, קיבל יצחק חטואל מאחיינו נשק וירה שני כדורים לעבר אנשי החבורה המתחרה. אחת מהיריות אף פגעה בהם. לאחר מכן הוזמנה המשטרה על ידי שכנים ששמעו את קולות הירי, ובפשיטה נמצאה כאמור כמות של מעל למאה ק"ג של סם. כעת הפרקליטות הגישה כתבי אישום נגד השלושה.

זוהי אינה ההסתבכות הראשונה של משפחת חטואל עם החוק, ובעבר יצחק חטואל אף הורשע בעבירות סמים ונידון למאסר בפועל. חטואל היה בעברו סגן אלוף אירופה וכאמור ייצג את ישראל באולימפיאדה כשבהמשך אף שימש כמאמנה של לידיה חטואל שהייתה גם היא ספורטאית אולימפית בענף.

עו"ד מיכאל כרמל המייצג את יצחק ואורי ועו"ד דורון נוי ועו"ד יהלי שפרלינג, המייצגים את יעקב, אמרו לוואלה כי הם טוענים לחפותם המלאה והבטיחו להגיב באופן מסודר לאחר שיקבלו לידיהם את תיק החקירה וייקראו את חומר הראיות. "מרשינו חפים מכל פשע. כתב האישום מופרך לחלוטין", מסרו.

  • עוד באותו נושא:
  • סייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully