וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין שאטלים? בואו למשחקי הנבחרת בקורקינט: הפיתרון היצירתי של ההתאחדות

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 18:20

5,000 צופים יורשו להיכנס למשחקים מול דנמרק וסקוטלנד, אבל בניגוד לעבר לא יופעלו שאטלים. הפיתרון של ההתאחדות: שובר של 10 שקלים להשכרת קורקינטים של WIND

אוהדי נבחרת ישראל. אדריאן הרבשטיין
מי שבא, ברוך הבא - בכל דרך/אדריאן הרבשטיין

מחר (חמישי) תפתח נבחרת ישראל את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 כשתתמודד בבלומפילד עם דנמרק ושלושה ימים לאחר מכן תארח את סקוטלנד. בהתאם להנחיות התו הירוק, 5,000 אוהדים יורשו להיכנס למשחקים. בעבר הייתה ההתאחדות לכדורגל מפעילה שאטלים, אולם במציאות של היום זה בעייתי. אז מה עושים?

במסגרת שיתוף פעולה בין ההתאחדות לכדורגל וחברת הקורקינטיים השיתופיים Wind, יתוגבר צי הקורקינטים בנקודות שונות בסביבת האצטדיון בימי המשחקים, כולל בתחנות הרכבת והאוטובוסים שבסביבה, וההתאחדות תספק הטבה ייחודית של נסיעה חינם בשווי 10 שקלים שתישלח באופן פרטני לכל האוהדים שרכשו כרטיסים למשחק. בהתאם להוראות העירייה, החניה של הקורקינטים תותר רק בנקודות החניה הייעודיות בסמוך לאצטדיון אותן ניתן יהיה לאתר באפליקציה של Wind. שיתוף פעולה זה מוגדר כפיילוט לשני המשחקים הקרובים של נבחרת ישראל באיצטדיון בלומפילד.

קורקינט של ווינד. יחצ,
פיילוט שיצליח? WIND/יחצ

מטעם ההתאחדות לכדורגל נמסר: "מאחר ופתרון השאטלים אינו מומלץ בתקופה זו של ההתמודדות עם נגיף הקורונה ולאור הרצון שלנו לתת מענה למצוקת הפקקים והחנייה באזור האצטדיון, ההתאחדות לכדורגל חשבה על פתרון לפיו המעודדים יגיעו באמצעות קורקינטים השיתופיים. בחרנו ב-Wind משום שמבין החברות המפעילות, היא זו שמציעה קסדות שיתופיות המוצמדות לקורקינטים וטכנולוגיה של זיהוי פנים שמאמתת את גיל הרוכבים. כך נוכל להציע לאוהדים שלנו דרך בטוחה, קלה ויעילה להגיע למגרש".

איתי עזרא, מנכ"ל Wind אמר: "אנו שמחים היום פעמיים: פעם אחת כי סוף סוף התאפשר לנו לחזור ולעודד את נבחרת ישראל באצטדיונים ולספק להם רוח גבית והתרגשנו שההתאחדות בחרה בחברת Wind לטובת הפיילוט כך שנוכל לסייע לאוהדים להגיע לעודד את הנבחרת באופן בטוח ונינוח. לנו אין ספק שהקורקינטים שלנו יכולים לספק פתרון נוח ובטוח לאירועים כאלה שאליהם מגיעים אלפים ולעיתים עשרות אלפי אנשים. שוק המיקרו-מוביליטי צפוי להיות הפתרון התחבורתי האופטימאלי להתניידות בערים ואנו נהיה שם כדי לספק אותו".

* 5,000 מסיכות ממותגות של 'ישראל - דנמרק' יחולקו מחר בערב בבלומפילד לצוות המלווה את נבחרת ישראל ולקהל האוהדים. את המסכות המיוחדות יחלקו נציגי חברת הציוד הרפואי 'שיאון מדיקל' משדרות, שהיא יצרנית ציוד המיגון הרפואי המוביל והגדולה בישראל, ומעודדת את הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully