וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון תבקש סיוע כספי לאירוח הפיינל אייט של ליגת האלופות

24.3.2021 / 7:05

הסגולים התקרבו לרבע הגמר עם הניצחון הדרמטי 76:77 באיזמיר, ובכוונתם לפנות למשרד הספורט ולאיגוד הכדורסל בניסיון לקיים את האירוע המכריע בישראל. העלות: כמיליון יורו. ווילי וורקמן: "משחק שנזכור גם אחרי הפרישה"

שחקני הפועל חולון סי ג'יי האריס אייזיאה מיילס. ליגת האלופות, אתר רשמי
סיום מהאגדות. סי ג'יי האריס ואייזיאה מיילס חוגגים באיזמיר/אתר רשמי, ליגת האלופות

פיגור מוקדם בן 16 נקודות מול יריבה שרק לפני שבוע ניצחה בישראל. הרחקתו של סטפנוס דדאס. שלשת הקלאץ' של גיא פניני. העבירה הטכנית ההזויה של סמיח ארדן הוותיק והמנוסה. וקליעת העונשין המכריעה של טיירוס מגי, שכמה דקות קודם לכן התעמת עם מאמנו.

הפועל חולון נהנתה אמש (שלישי) מאחד הניצחונות הדרמטיים והמתוקים בהיסטוריה האירופית שלה, כשיצאה מאיזמיר עם 76:77 חשוב, יוקרתי ומשמעותי על פינאר קרשיאקה. הסגולים גברו על שלוש יריבותיהם בחוץ, ועלו למאזן 1:3 כשבקופה נותרו להם עוד שני משחקי בית - נגד ברינדיזי וטופאש בורסה.

החלום על העפלה היסטורית לפיינל אייט נראה קרוב מתמיד, ובמועדון שוקלים לפעול כדי לארח אותו בהיכל הטוטו. על פי החלטת ליגת האלופות, טורניר הגמר יתקיים בביתה של אחת המשתתפות; המועד הראשוני להגשת המועמדות חלף לפני כחודש, אבל העובדה שישראל היא אחת המדינות היחידות באירופה שבה ניתן להכניס קהל ליציעים עשויה לשנות את התמונה.

שחקני הפועל חולון. ליגת האלופות, אתר רשמי
רבע הגמר מעבר לפינה, האם אפשר עוד להביאו לחולון?/אתר רשמי, ליגת האלופות

המכשול העיקרי להוצאתו לפועל של המהלך הוא כלכלי. עלות קיומו של האירוע מוערכת במיליון יורו, והגבלת מספר הצופים מפחיתה באופן משמעותי את ההכנסות. בחולון יפנו בימים הקרובים למשרד הספורט ולאיגוד הכדורסל, ויגישו בקשה לסיוע במימון.

"שיחקנו טוב במחצית הראשונה, אבל החטאנו ממצבים נוחים, לייאפים וזריקות עונשין", ניתח דדאס. "אמרתי בהפסקה לשחקנים שאנחנו צריכים להמשיך לשחק לאט ובשקט, פוזשן אחר פוזשן, ולחזור למשחק. קרשיאקה משחקת טוב יותר בחוץ, ולפעמים בבית היא נכנסת ללחץ. אני מברך את השחקנים ואת העוזר שלי [עמית שרף] על ההתעלות שלהם בתנאים קשים".

"זה משחק שנזכור גם אחרי שנפרוש", הוסיף ווילי וורקמן. "זו הקבוצה הכי חסינה נפשית שהייתי בה. אנחנו לעולם לא מוותרים. גם כשאנחנו משחקים רע, אנחנו מאמינים בעצמנו וחוזרים בגישה נכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully