וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "תומך בהקטנת מספר הזרים לטובת קידום שחקנים צעירים"

עודכן לאחרונה: 23.3.2021 / 18:38

מכבי חיפה אירחה השתלמות למנהלים מקצועיים ממחלקות הנוער המובילות בישראל. בכר: "יש אצלנו דגש על קידום צעירים גם בעונה תחרותית כזו"

תקציר ה-0:2 של מכבי חיפה על מכבי נתניה/ספורט1

השתלמות מיוחדת למנהלי מחלקות הנוער המובילות בישראל, נערכה אתמול (שני) במתקן האימונים קצף של מחלקת הילדים והנוער של מכבי חיפה. במהלך יום העיון, בהשתתפות מנהלי מחלקות הנוער והחטיבות הצעירות של נבחרות ישראל, הפועל באר שבע, מכבי תל אביב, מכבי פתח תקוה, מכבי נתניה, בני סכנין, הפועל חיפה, הפועל חדרה, הפועל כפר סבא, בית"ר טוברוק, הפועל איכסל, הפועל נוף הגליל ועוד מועדונים מליגת העל והלאומית, נערכו מספר אימונים והרצאות בנושא פיתוח וקידום השחקן הצעיר.

במהלך אחד הדיונים בהם לקח חלק נשיא מכבי חיפה יעקב שחר, הוא הצהיר שהוא תומך בהקטנת מספר הזרים בליגת העל לטובת קידום שחקנים צעירים. "אתם בעלי התפקידים החשובים ביותר בכדורגל. אתם אלו שמגדלים פה את דור העתיד, מפתחים את המנטליות של השחקן, מעצבים את אופיו וכמובן הופכים את הצעירים הללו לשחקנים ולבני אדם טובים יותר. הרי הרוב המכריע של הילדים לא יהיו שחקנים, אבל לבטח יהיו בני אדם טובים יותר", אמר שחר למנהלים המקצועיים.

צפו בסרטון מההשתלמות

מאמן מכבי חיפה ברק בכר הוסיף: "המטרה שלי כמאמן פה היא קודם להביא אליפות ותוצאות כמובן, אך במכבי חיפה ובעיקר יענקל'ה, שמים דגש על קידום שחקנים צעירים. גם בעונה תחרותית כזו, אני שמח שלפחות ארבעה שחקנים צעירים מאד ששיחקו בנוער אשתקד כמו מאור לוי, טימו מוזי, נהוראי יפרח וסתיו נחמני, נטלו חלק בלא מעט משחקים ואני סומך עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully