וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "אולי אפתיע את רוטנשטיינר ואגשים את חלום הטורניר הגדול"

עודכן לאחרונה: 23.3.2021 / 17:44

קפטן הנבחרת מרים את הציפיות לקראת משחק פתיחת מוקדמות המונדיאל מול דנמרק: "זו אולי ההזדמנות האחרונה שלי, אולי הקול הלא ריאלי שלי ינצח". מנור סולומון מודה: "הסיכויים לעלות לא גבוהים, יש נבחרות חזקות מאיתנו בבית הזה"

תקציר ה-1:3 של פ.ס.וו איינדהובן על פורטונה סיטארד/ספורט1

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות לפתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022. הערב (שלישי) נערכה מסיבת עיתונאים קצרה בהשתתפותם של שחקני הנבחרת ערן זהבי ומנור סולומון, לקראת משחק פתיחת הקמפיין מול נבחרת דנמרק ביום חמישי באצטדיון בלומפילד.

ערן זהבי אמר: "התגעגענו לנבחרת, לבלומפילד. יהיו פה 5,000 צופים ואני מאוד מתרגש. אם אני מתרגש בגילי מ-5,00 צופים, זה אומר שמצבי טוב. אני מצפה מעצמי למספרים, אבל הכי חשוב שהנבחרת תנצח ותיקח נקודות".

על המטרות בקמפיין: "הציפייה של וילי מאוד ריאלית ומאוד נכונה בטווח הזמן הזה. אנחנו צריכים להסתכל ממשחק למשחק כדי לשפר את הדירוג והניקוד שלנו. אני הבן אדם הלא ריאלי, שאני מכוון להרבה יותר. זו אחת ההזדמנויות שלי, אם לא האחרונה. אולי אני אצליח להפתיע את וילי, אולי אני אגשים את החלומות. הכי חשוב זה דנמרק ביום חמישי, ואחר כך נסתכל קדימה".

על דנמרק: "זאת נבחרת מצוינת, הולך להיות משחק מאוד קשה שנצטרך לדחוף את עצמנו לקצה גבול היכולת בו כדי להוציא הכי טוב. אני מרגיש מצוין מבחינה אישית, אבל לא כבשתי בשני המשחקים האחרונים אז אולי אני במשבר קטן. אני מקווה שהוא יסתיים בנבחרת".

שחקני נבחרת ישראל ערן זהבי, מנור סולומון. ניב אהרונסון
עוד קמפיין מתחיל, עוד הזדמנות מתחילה. זהבי וסולומון/ניב אהרונסון

מנור סולומון הוסיף: "כיף להיות פה בנבחרת, חיכיתי הרבה זמן להגיע לארץ. יהיה מאוד מרגש לפגוש את הקהל. אני תמיד רוצה להביא את היכולות שלי לנבחרת, תמיד רוצה להשתפר ולתרום כמה שאני יכול. בקמפיין האחרון הייתי מאוד משמעותי ואני רוצה להמשיך להיות כזה. אם צריך לקחת אחריות, אני אקח אחריות ואעשה הכל כדי שהנבחרת תצליח".

על השיפור ההתקפי שלו: "אני עובד על הדברים ומנסה להשתפר בכל התחומים. כמובן שהסיומת והבעיטה אלו דברים שאני עובד עליהם. אני רק בן 21 אז אני עדיין משתפר. זאת תוצאה של גיל, ניסיון ועבודה קשה".

על סיכויי ההעפלה: "אנחנו יודעים שהסיכויים לא גבוהים. יש בבית הזה נבחרות יותר חזקות על הנייר, אבל גם בקמפיין הקודם התמודדנו יפה מול נבחרות יותר טובות, וזאת המטרה גם עכשיו. לא תראו אותנו מסתגרים ומעיפים כדורים בבהלה. נבוא לשחק כדורגל, למרות שדנמרק יותר איכותית מאיתנו. יש לנו נבחרת חזקה".

הציפיות ממנו: "אני לא נלחץ מהאחריות. לאורך כל הקריירה נדרשתי להוביל ולהנהיג, אני מוכן לקחת את הצעד הזה. אני אוהב ציפיות, אם יש ממך ציפיות זה אומר שמחזיקים ממך ושאתה שחקן טוב. אני אביא את כל האיכויות שלי".

לקראת המשחק, מחכים בנבחרת לתמיכה מאוהדי הכדורגל. "אין ספק שבגלל כל הטורנירים האחרונים, כבר אין לקהל אמונה", אמר הבוקר שחקן בנבחרת, "אבל אנחנו מגיעים בטוחים בעצמנו וננסה להפתיע. יש כאן שחקנים טובים ואנחנו צריכים להשיב את האמונה של אוהדי הכדורגל בנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully