וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמאת' אמבאיה יצא שלילי בבדיקות קורונה, ישחק נגד הפועל חולון

עודכן לאחרונה: 23.3.2021 / 13:29

כוכב קרשיאקה, שהחמיץ את משחק הליגה הטורקית נגד אנאדולו אפס לאחר שהתברר כנשא של הנגיף, הורשה לצאת מבידוד בשל תוצאות הפוכות שקיבל מאז. הוא ייכלל בסגל הערב ב-19:00 בליגת האלופות

הפועל חולון תתייצב הערב (שלישי, 19:00) באיזמיר למשחק החוץ האחרון שלה בטופ 16 של ליגת האלופות, ומתברר שיריבתה תהיה בסגל מלא יותר מכפי שהייתה אמורה להיות מלכתחילה.

אמאת' אמבאיה קרשיאקה. האתר הרשמי, אתר רשמי
עוד כאב ראש להגנת חולון. אמאת' אמבאיה/אתר רשמי, האתר הרשמי

בתחילת השבוע הודיעו הטורקים על שלושה מקרים חיוביים של קורונה בקבוצה, בהם שני שחקנים ואיש צוות אחד. הם לא פירסמו את שמות הנשאים, אבל התייצבו למשחק הליגה נגד אנאדולו אפס ללא די ג'יי קנדי ואמאת' אמבאיה.

אמבאיה, שעומד על 16.6 נקודות למשחק העונה וקלע 12 בבניצחון בשבוע שעבר בחולון, נמצא בינתיים שלילי בשתי בדיקות נוספות שעבר - ולכן התוצאה הראשונית שלו נתפסת כ-False positive והוא הורשה לצאת מבידוד ולשוב לפעילות.

זהו לא המקרה הראשון שבו מתהפכת התמונה באופן כזה. גם בהתכנסות האחרונה של נבחרת ישראל, בבועת המשחקים ברומניה, שני שחקנים נמצאו חיוביים ביום האימונים הראשון - אולם חזרו למחרת לאחר ששתי בדיקות נוספות שביצעו יצאו שליליות; כך קרה גם בתחילת העונה לז'ופרי לוברן בז'לגיריס קובנה ולרוב שחקני אולימפיה מילאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully