וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: סקו טורה החליט לוותר על הזימון לנבחרת גמביה

עודכן לאחרונה: 23.3.2021 / 12:20

הקשר הרגיש שהוא לא כשיר במאת האחוזים ורוצה להכין את עצמו לפלייאוף העליון. שחקן: "נכון שהגשמנו את המטרה, אבל אנחנו מאוד רוצים לסיים במקום הרביעי"

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

סקו טורה, קשרה של עירוני קרית שמונה, לא ייצא למשחקי נבחרת גמביה למרות שהוזמן אליהם. בהחלטה משותפת עם המועדון הצפוני, הקשר החליט לוותר על הזימון וזאת בשל העובדה שלא חש כשיר במאת האחוזים ורוצה להכין עצמו להיות כשיר במשחקי הפלייאוף העליון.

סקו טורה שחקן עירוני קרית שמונה. ., אריאל שלום
מעדיף להתרכז באימוני קרית שמונה. סקו טורה/אריאל שלום, .

בקרית שמונה העריכו את ההחלטה של טורה ובקבוצה ימשיכו בהכנות לפלייאוף כשלמעשה אף שחקן של הקבוצה לא נמצא עם הנבחרות. "נכון שהגשמנו את המטרה ואנחנו בפלייאוף העליון, אבל זה לא אומר שנפסיק לשחק", אמר אחד השחקנים, "אנחנו מאוד רוצים לסיים במקום הרביעי אבל ברור לנו שזה יהיה מאבק קשה".

בנוגע לעונה הבאה, הרי שאיזי שרצקי לא ממהר להחתים את המאמן קובי רפואה וזאת למרות שבמועדון משוכנעים שהמאמן צריך להמשיך. רפואה מבוקש בלא מעט קבוצות, כאשר אחד המועמדים העיקריים שהוזכרו כמאמן אפשרי לקבוצה הצפונית בעונה הבאה אם רפואה לא ימשיך, הוא מאמן בית"ר תל אביב/בת ים, עמיר נוסבאום. המאמן ששיחק בתקופתו כשחקן בקבוצה הצפונית, מוערך מאוד והוא המועמד המוביל למקרה שרפואה לא ימשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully