וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: באטיסטוטה וסימאונה מחוץ לסגל הנבחרת

29.1.2003 / 12:37

המאמן ביאלסה אמר כי הוא מעוניין לבחון כוחות חדשים בנבחרת שהוא בונה לקראת 2006. קמביאסו וסולארי הם הזימונים המפתיעים. ריקלמה שוב לא בסגל - אורטגה דווקא כן



מאמן נבחרת ארגנטינה, מרסלו ביאלסה אמר היום כי הוא מתכנן לתת לכמה שחקנים חדשים הזדמנות לשחק בנבחרת לקראת הנסיון המחודש להעפיל למונדיאל 2006.

אחרי הכישלון ביפן וקוריאה, החליט ביאלסה להיפטר משני הסמלים הגדולים ביותר של הדור האחרון בארגנטינה. גבריאל באטיסטוטה, מלך השערים של הנבחרת הארגנטינית בכל הזמנים ודייגו סימאונה, שצבר עד היום יותר מ-100 הופעות בינלאומיות.

ביאלסה בונה על שחקנים שבקושי קיבלו את ההזדמנות לשחק במדים הלאומיים. שניים כאלה באים מריאל מדריד: אסטבן קמביאסו הצעיר (22) וסנטיאגו סולארי בן ה-29. כמו גם חלוץ ברצלונה חאבייר סאביולה שמיעט לקבל דקות גם במונדיאל, פאבריציו קולוצ'יני (את' מדריד) וחוליו קרוז (חלוצה המצטיין של בולוניה).

מי שנשאר בחוץ הוא חואן רומן ריקלמה, קשר ברצלונה אשר סובל מעודף קשרים יצרתיים בנבחרת של ביאלסה. פאבלו איימאר ואריאל אוטגה זומנו למעשה על חשבונו, כמו גם מרסלו גז'ארדו שחוזר לאיטו מפציעה במונאקו. שני הפצועים של אינטר, קרספו ואלמיידה לא זומנו כמובן.

לארגנטינה צפוי מסע של משחקים בארה"ב בתחילת פברואר (תשחק מול הונדורס, מקסיקו והנבחרת המקומית), לפני משחק הידידות החשוב מול הולנד ב-12 בחודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully