וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי להצביע בבחירות: הפועל חולון מתארחת באיזמיר

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 15:04

הסגולים ינסו לנצל (שלישי, 19:00) את ההרכב החסר של קרשיאקה, שסובלת מהידבקויות בקורונה. מקסים דה זאו צפוי לשוב. סטפנוס דדאס: "רוצים להוכיח שוב שאנחנו שייכים לצמרת ליגת האלופות"

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

הפועל חולון נחתה היום (שני) באיזמיר, לקראת משחק החוץ השישי והאחרון שלה העונה בליגת האלופות - ביום שלישי ב-19:00 נגד פינאר קרשיאקה. אנשי הקבוצה יחמיצו את יום הבחירות לכנסת, ולא יוכלו להצביע.

ערב פתיחת המחצית השנייה של הטופ 16, ואחרי ההפסד 72:63 בבית, הסגולים נמצאים בראש חץ משולש יחד עם קרשיאקה וברינדיזי (עליה הם גברו בחוץ). לשלוש הקבוצות מאזן 1:2, ורק שתיים מהן יזכו בכרטיסים לפיינל רייט. בשבועיים הבאים תארח חולון את האיטלקים ואת טופאש בורסה, שמדורגת אחרונה עם מאזן 3:0.

שחקן הפועל חולון מקסים דה זאו מול שחקן מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט. דני מרון
החלים. מקסים דה זאו/דני מרון

מקסים דה זאו, שנעדר מהניצחון על מכבי חיפה בסוף השבוע עקב מחלה, חש טוב יותר וצפוי לעמוד לרשותו של המאמן סטפנוס דדאס. פינאר תופיע בהרכב חסר, לאחר ששניים משחקניה נדבקו בקורונה. אתמול, להפסד לאנאדולו אפס בליגה הטורקית, היא עלתה ללא אמאת' אמבאיה ודי ג'יי קנדי. בהיעדרם, ריימר מורגן שוב הצטיין עם 17 נקודות ועשרה ריבאונדים.

"אנחנו מוכנים להפגין פעם נוספת את הכדורסל שלנו ברמה האירופית, ורוצים להוכיח שוב שאנחנו שייכים לצמרת של ליגת האלופות", אמר דדאס. "עבדנו והכנו את ההתאמות שלנו מבחינה טקטית ומנטלית לקראת משחק מול קרשיאקה. אנחנו רוצים להפגין רוח לחימה ולנסות להפתיע את הטורקים בביתם. הניצחון האחרון בחיפה בליגה הוסיף לנו ביטחון, ואנחנו מתכוננים לקרב קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully