וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדב יעקבי ישדר את משחקי הנבחרת, אורי אוזן יפרשן

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 13:41

נדב יעקבי ישדר בכאן 11 את המשחקים עם אוזן, שאיתו שיתף פעולה בקמפיינים קודמים. אסף כהן ואורן יוסיפוביץ יישבו בפאנל. ספורט 1: "שמחים על בחירתה של כאן 11 ומאחלים לנבחרת ישראל ולפרשנינו המון הצלחה"

תקציר ה-0:2 של מכבי חיפה על מכבי נתניה/ספורט1

ביום חמישי תחל נבחרת ישראל באצטדיון בלומפילד את המסע שלה למונדיאל במפגש עם דנמרק, אחת הפייבוריטיות בבית ו'. המשחקים יועברו בערוץ כאן 11, כשאיש ערוץ הספורט הוותיק נדב יעקבי יישב על כס השדר ולצידו שני פרשני ספורט1 אורי אוזן ואסף כהן.

יעקבי בן ה-60 משדר בערוץ הספורט מיום הקמתו, והחל לשדר את משחקי הנבחרת ב-2019 במוקדמות היורו. אוזן כבר פרשן לצדו בעבר את משחקי הנבחרת, ויחד עם בחירתו המחודשת החליטו בכאן 11 לצרף לצוות גם את כהן, שמשמש פאנליסט בליגת העל וכפרשן בליגות אירופה, ואת העיתונאי אורן יוסיפוביץ, שאף הוא ליווה את משחקי הנבחרת בקמפיין הקודם, והפרשנית אושרת עיני. אוזן וכהן הם שניים מהפרשנים הבכירים של ספורט 1.

כאן 11 ישדר את המשחק מול דנמרק החל מהשעה 18:30. לפני המשחק ואחריו יתקיים פאנל מיוחד בהנחיית רועי זריהן שבו ישתתפו איציק קורנפיין, אשרת עיני וטל בנין. גם משחקיה הנוספים של ישראל: מול סקוטלנד, ביום ראשון הבא, ומול מולדובה, ביום רביעי בשבוע הבא, ישודרו בכאן 11. רשת ב' תשתתף במבצע השידורים כשתשדר את משחקי הבית של הנבחרת. את המשחקים ילוו השדר ליאן וילדאו והפרשן זאב זלצר.

נדב יעקובי עם אורי אוזן, פרשני כאן. חשבון הטוויטר של כאן11, אתר רשמי
חוזרים לעמדה. נדב יעקבי ואורי אוזן/אתר רשמי, חשבון הטוויטר של כאן11

מספורט1 נמסר: "אנו שמחים על בחירתה של כאן 11 ומאחלים לנבחרת ישראל ולפרשנינו המון הצלחה".

גילוי נאות: וואלה! ספורט נמצאת בבעלות משותפת עם קבוצת צ'רלטון

  • עוד באותו נושא:
  • כאן 11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully