וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בהיסטוריה: שחקן פעיל בליגת העל זומן לסגל נבחרת פלסטין

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 13:53

שוער בני סכנין, ראמי חמאדה, ייצא עם נבחרתו למשחק נגד ערב הסעודית במוקדמות המונדיאל: "מתרגש לעשות היסטוריה"

תקציר: בני סכנין - מכבי פתח תקוה 0:1/ספורט1

שוער בני סכנין, ראמי חמאדה, הפך לשחק הראשון שמקבל זימון לנבחרת פלסטין בזמן שהוא משחק בישראל. על הידיעה דווח לראשונה באתר בבאגול. כידוע, ג'יבריל רג'וב שמשמש כבר שנים ארוכות כנשיא ההתאחדות לכדורגל הפלסטינית (וכעת מושעה מתפקידו) הבהיר בעבר ששחקן שמשחק בליגה מקצוענית בישראל, לא יוזמן למדים הלאומיים.

בעבר היו לא מעט מקרים של ישראלים-ערבים שזומנו כששיחקו בליגה הפלסטינית, אבל אחרי שחזרו לישראל, הם לא נקראו לסגל. למשל, שחקן הפועל חדרה בעונה הנוכחית, עבדאללה ג'אבר, שימש כמגן השמאלי המוביל של נבחרת פלסטין בשנים האחרונות, אבל לא הוזמן יותר מאז ששב לשחק בישראל.

יחד עם זאת, המאמן האלג'יראי של נבחרת פלסטין, נורדין אולד עלי, כנראה התעקש על זימונו של חמאדה וקיבל אישור. השוער בן ה-26 כבר ייצג את נבחרת פלסטין במשחקים רבים. הפלסטינים משחקים בבית ד' במוקדמות המונדיאל באזור האסייתי ואחרי 5 משחקים (חמדה עמד בין הקורות ב-4) מדורגים במקום האחרון. הם יתארחו אצל ערב הסעודית ב-30 במרץ.

ראמי חמאדה שוער בני סכנין. ברני ארדוב
היסטוריה בליגת העל. חמאדה/ברני ארדוב

חמאדה ייצא היום ליריחו ויצטרף לחבריו לנבחרת. "אני מתרגש מאוד לעשות היסטוריה", אמר לוואלה!ספורט, "הבית הספורטיבי שלי הוא ברשות. שם קיבלתי את ההזדמנות והדבר הכי חשוב לי זה להיות שם בנבחרת. המשחק הראשון נגד הסעודים ברמאללה, הסתיים ב-0:0 ואני מאמין שאפשר לעשות תוצאה טובה שם. קשה לי להאמין שנעפיל למונדיאל, אבל לאליפות אסיה זה בהחלט אפשרי".

חמאדה שנולד בשפרעם ושיחק בקבוצת הנוער של מכבי נתניה לפני שעבר לליגה הפלסטינית, משמש כשוער השני של בני סכנין. היום הוא הוסיף: "לא דיברתי עם רג'וב, אז אני עדיין לא יודע מה גרם לזה שזומנתי, אבל זה לא חשוב לי והעיקר שאתרום לנבחרת. קורונה? אני מבין שכל שחקני הנבחרת הפלסטינית מחוסנים. אני עצמי עם תעודת מחלים ולא נראה לי שתהיה בעיה עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully