וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמוץ מתוק: רגשות מעורבים בהפועל תל אביב אחרי התיקו בדרבי

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 8:54

האדומים עצרו את רצף ההפסדים, אבל הרגישו פספוס ("יכולנו להפתיע"). לצד השיפור ביכולת, הקבוצה עדיין עמוק במאבק ההישרדות ועכשיו מצפים לה משחקים נגד קבוצות מולן היא מאוד התקשתה העונה

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב עם הפועל תל אביב/ספורט1

1. בהפועל תל אביב היו רגשות מעורבים לאחר ה-1:1 בדרבי אמש (שבת). מצד אחד רצף ההפסדים למכבי תל אביב, חלקם תבוסות כואבות, נעצר, אך מנגד הייתה תחושה בקרב השחקנים שאפשר היה לנצח. "קיבלנו גול טיפשי וחבל", אמרו בקבוצה, "מכבי לא הייתה במשחק ואם היינו מחזיקים עוד רבע שעה בלי לספוג, המשחק היה שלנו. חבל". למרות שבמועדון ניסו לעודד את השחקנים, רובם היו מאוכזבים. "היה כאן את כל מה שצריך כדי להפתיע בדרבי", אמרו.

שחקני הפועל תל אביב מודים לאוהדים. אריאל שלום
"עוד רבע שעה בלי לספוג והמשחק היה שלנו". שחקני הפועל תל אביב אמש/אריאל שלום

2. זה נשמע כבר כמו תקליט שבור, אך המשמעות של שחקנים כמו בן ביטון ודן איינבינדר בהפועל תל אביב היא מדהימה. בריאיון בסיום המשחק המאמן ניר קלינגר צירף לשניים את עומרי אלטמן וסיפר ששלושתם החליטו לקחת על הגב את חדר ההלבשה ושזה אחד הבסיסים המרכזיים לשינוי.

קלינגר דיבר כל השבוע באסיפות על אמונה שאפשר לבוא לנצח והשחקנים הפנימו. הפועל תל אביב ניסתה לשחק כדורגל גם מול יריבה עדיפה מבחינה איכותית. מכבי תל אביב קבוצה מצוינת, אינטנסיבית ומאסיבית יותר, אך בשום שלב האדומים לא באו לסגור את המשחק. גם כשהצהובים שלטו במחצית השנייה ושיחקו בקצב גבוה, שחקניו של קלינגר ניסו לצאת ולשחק כדורגל.

אחד מסימני השינוי מתבטא בשי אליאס, שנהנה מהשילוב עם שועל קרבות ותיק כמו איינבינדר לצדו. אליאס אמנם עשה התקדמות גדולה העונה, אבל בשלושת החודשים האחרונים גם התייצב אחרי לא מעט עליות ומורדות. אתמול מעבר לבישול, הוא היה אגרסיבי, ידע להשתחרר ולהוציא קדימה מול שלישיית קישור חזקה מאוד של מכבי תל אביב ועבד בלי סוף עד שנגמר לו האוויר.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב והפועל תל אביב נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. אריאל שלום
בפלייאוף התחתון קלינגר ושחקניו יפגשו קבוצות מולן הם מאוד התקשו בשבועות האחרונים/אריאל שלום

3. הפועל תל אביב אמנם קטעה את רצף ההפסדים למכבי תל אביב וגם כבשה נגד הצהובים בפעם הראשונה אחרי חמישה משחקים, אבל בסופו של דבר היא נכנסת לפלייאוף התחתון כשהיא מקדימה את הקו האדום ב-4 נקודות בלבד. בתוך 2-3 מחזורים היא עלולה למצוא את עצמה במקום שיורדים ממנו ליגה ואז המחמאות על השינוי בינואר כבר לא ינחמו אף אחד.

החבורה של ניר קלינגר אמנם ממעטת להפסיד מאז ינואר, אבל גם לא ניצחה הרבה משחקים. היא השיגה הרבה תוצאות תיקו ולא בטוח שעוד כאלו יספיקו לה בשביל לשרוד עונה ארוכה וקשה בליגת העל. בפלייאוף התחתון היא תפגוש קבוצות שהיא התקשתה נגדן מאוד בשבועות האחרונים: בני יהודה, הפועל חדרה, בני סכנין והפועל כפר סבא, קבוצות שבדיוק כמוה נלחמות על החיים שלהן ויגיעו כאנדרדוג. בפלייאוף התחתון הפועל תל אביב תצטרך לפחות 3 ניצחונות ובשביל שזה יקרה, היא תצטרך מספרים מהחלק הקדמי, שעדיין לא מספק את הסחורה כפי שציפו.

אדי גוטליב שחקן הפועל תל אביב לאחר הרחקתו. דני מרון
יחזור אחרי פגרת הנבחרות? גוטליב/דני מרון

4. בהפועל תל אביב מקווים שלאחר פגרת הנבחרות, אדי גוטליב יחלים סוף סוף מהפציעה במפשעה ויחזור לסגל. לא מעט שחקנים יזכו למנוחה על מנת להחלים מפציעות קטנות. ראשי האדומים עדיין לא החלו בהכנות לעונה הבאה והבהירו כי יעשו זאת רק לאחר שתובטח ההישארות בליגה, הן בנוגע למאמן ניר קלינגר והן בנוגע לשחקנים. "אין עדיין הסכם זכויות שידור, יש הרבה סימני שאלה לגבי כמות קהל בעונה הבאה ועוד הרבה דברים לא ברורים. נקבל החלטות כשנדע מה התקציב", הבהירו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully