וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר ההצלחה: רפואה, נחמיאס והופמייסטר עשויים לעזוב את עירוני קרית שמונה

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 11:54

המאמן שסוחט מחמאות, הבלם שמכוון לאירופה והקשר ששייך ללאסק לינץ עשויים להשתדרג בתום העונה. אם רפואה יעזוב: עמיר נוסבאום צפוי להחליפו

תקציר: הפועל כפר סבא - עירוני קרית שמונה 1:0/ספורט1

חגיגות אדירות נרשמו בחדר ההלבשה של עירוני קרית שמונה אתמול (שבת) אחרי הבטחת המקום בפלייאוף העליון אחרי שנים של בצורת. הרבה מאוד עבר על הצפוניים העונה: קורונה שהיכתה במלוא העוצמה, עומסים יוצאי דופן, טעויות שיפוט, הצהרות של איזי שרצקי על עזיבה, ועוד ועוד.

למרות הנסיבות המקלות, הקבוצה שמחזיקה באחד הסגלים הצעירים בליגה, סיימה את העונה הסדירה במקום הרביעי. כעת איזי שרצקי מסמן מטרה לפחות לשמור על המקום הרביעי שתבטיח השתתפות בקונפרנס ליג.

מי שזכה למירב המחמאות היה המאמן קובי רפואה. "זאת עונה אדירה וקובי הוציא מהסגל מעל ומעבר", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה. "נתנו הכל העונה, היה עלינו עומס אדיר ואנחנו שמחים שהשגנו את המטרה הראשונית. עכשיו אנחנו רוצים לסיים לפחות במקום שאנחנו נמצאים בו כעת".

קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. אודי ציטיאט
אדריכל ההישג. רפואה חוגג אתמול/אודי ציטיאט

עיקרי הדברים

  • בעירוני קרית שמונה החמיאו לקובי רפואה אחרי ההעפלה לפלייאוף העליון
  • המאמן מחוזר על ידי קבוצות בכירות בליגת העל ועשוי לעזוב בסיום העונה
  • גם עידן נחמיאס שמכוון לחו"ל ויואב הופמייסטר ששייך ללינץ, עשויים לעזוב

עוד בוואלה!

ליגת העל: עירוני קרית שמונה בפלייאוף העליון אחרי 0:1 על הפועל כפר סבא

לכתבה המלאה

למרות המחמאות והעונה המצויינת, מעמדו של המאמן עדיין לא ברור בכל הנוגע לעונה הבאה. את רפואה רוצות לא מעט קבוצות בליגה וייתכן מאוד שהוא יעזוב בסיום העונה. בקרית שמונה גם כבר חושבים על האופציה שרפואה לא ימשיך ולפי גורמים המעורים בפרטים, המועמד המוביל הוא עמיר נוסבאום, מאמנה של בית"ר תל אביב בת ים. עם זאת בכירים במועדון מנסים לשכנע את רפואה להמשיך בקבוצה כשלדעתם זה הדבר העיקרי שצריך לעשות בבנייה לעונה הבאה.

מי שלא ימשיך גם כן בעונה הבאה הוא הבלם עידן נחמיאס שמסיים חוזה ורוצה לצאת לחו"ל. גם הקבוצות הגדולות בארץ עוקבות אחר נחמיאס ורוצות לצרפו, אך הבלם צפוי לצאת לאירופה ולא להישאר בארץ בשל דמי ההשבחה הגבוהים.

מי שעוד צד את עיניהן של לע מעט קבוצות בליגה הוא יואב הופמייסטר שנעדר אתמול מהמשחק בשל הכרטיס האדום שספג מול מכבי תל אביב. הקשר שייך ללאסק לינץ מאוסטריה וצפוי לחזור לשורותיה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully