וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתאבק אורי גולד: "מקווה להתחרות על התואר"

עדי כפיר

עודכן לאחרונה: 20.3.2021 / 0:51

הישראלי הצעיר, מהכשרונות המבטיחים של עולם ההיאבקות, התארח בפודקאסט "טוטאל סלאם" וסיפר על מחנה האימונים שערך באקדמיות ההיאבקות מבין היוקרתיות בגרמניה וארצות הברית, וגם על הטורניר באיטליה בו ייצג את ישראל בקיץ

המתאבק בן ה-20 אורי גולד נחשב לאחד הכשרונות המבטיחים בעולם ההיאבקות הישראלי, ואתמול (חמישי) הוא התארח בפודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" וסיפר לעדי כפיר ואבירן טוניס על מחנה האימונים שערך באקדמיות ההיאבקות מבין היוקרתיות בגרמניה וארצות הברית, וגם על הטורניר באיטליה בו הוא ייצג את ישראל בקיץ.

גולד סיפר על התקופה בגרמניה: "זו הייתה הפעמיים שהגעתי לאקדמיה של אלוף WWE UK וולטר, ושם התחברתי וגרתי עם טיילור ראסט שמככב היום ב-NXT. במהלך האימונים הייתי כל יום לפחות שעתיים בזירה רק עם ראסט, עוד שעה בחדר כושר ועוד שלוש שעות של אימון רגיל. זו בעצם הייתה הרוטינה החוזרה שלי בכל יום ואישית אני מרגיש שזה מאוד שיפר אותי מבחינת יכולות בזירה, כריזמה על המיקרופון, ממש הכל. הצלחתי להרשים את המאמנים והוזמנתי לסשן אימונים פרטניים רק עם וולטר. הוא עצמו כמעט ולא מגיע לאקדמיה בגל הלו"ז העמוס שלו, אבל לי יצא לעבוד איתו שלוש פעמים בשבוע וזו נהייתה בדיחה באקדמיה שלאיפה שוולטר הולך אורי גולד נמצא".

הישראלי הצעיר המשיך ועבר לספר על התקופה בארה"ב: "כשהגעתי לפלורידה עשיתי מחנה אימונים באקדמיה של מתאבק AEW שון ספירס ומתאבק NXT טיילר בריז. זו נחשבת לאקדמיה מאוד בכירה ואקסקלוסיבית, שלא מעט ממתאבקי WWE ו-AEW מגיעים לשם להתאמן והעבודה שם היא ממש מהיסודות ומעלה. בגלל שאני בא עם רקע מהארץ ובגרמניה מהר מאוד הם הבינו את הראש. הקצב שם מאוד מהיר ואחרי השבוע הראשון אחרי שכולם למדו את הבסיס ספירס ובריז התחברו איתנו ומאוד עזרו לנו באופן אישי לאורך כל התקופה, כי כמה שהיה קשה בגרמניה בארה"ב מדובר בשתיים-שלוש רמות מעל".

על הטורניר באיטליה סיפר: "אני הולך להתאבק בטורניר של איגוד ההיאבקות האיטלקי - IWA. לפני מספר חודשים הם פרסמו שהם מחפשים מתאבקים לטורניר האומות שהם מארגנים ושלחתי את הפרטים שלי והתקבלתי. הולכים להשתתף מתאבקים מ-16 מדינות שונות והמנצח בטורניר בסופו של דבר יזכה בקרב על אליפות ה-IWA. הטורניר יקרה ב-8 עד ה-10 ביולי ובתקווה שלאחר 3 ימים של טורניר אני אצליח לקבל את ההזדמנות לקרב על התואר".

  • עוד באותו נושא:
  • היאבקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully