וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים: "גם אם לא נגיע לפלייאוף העליון, ניצחון יפתח פער מהתחתית"

עודכן לאחרונה: 19.3.2021 / 14:06

בבית"ר מתכוננים לתרחיש הסביר שניצחון על אשדוד (שבת, 19:15, ספורט1) לא יספיק. תמיר עדי צפוי להיכלל בסגל, עלי מוחמד כשיר? רן בן שמעון עשוי לערוך רוטציות מנגד

תקציר: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 2:1/ספורט 1

מ.ס. אשדוד

מ.ס. אשדוד היא כנראה הקבוצה היחידה שתשחק מחר יחסית משוחרר. כמעט כל הקבוצות יהיו מעורבות במאבקי העלייה לפלייאוף העליון, מאבקי ההישרדות וכמובן מאבק האליפות. רק באשדוד יחסית רגועים מהמקום השלישי עם 40 נקודות. אבל זה לא המסר שהעביר רן בן שמעון לשחקנים ביומיים האחרונים.

למרות ההעפלה לרבע גמר גביע המדינה שלשום על חשבון בית"ר ירושלים באשדוד רוצים להשלים ניצחון שלישי העונה על הירושלמים ואפילו שלומי אזולאי שמסתובב מאז המשחק בטדי עם קרסול נפוח מאוד, ביקש מהצוות הרפואי להכשיר אותו למשחק. "להיכנס לפלייאוף עם 43 נקודות יכול לתת לנו מקדמה ענקית לקראת המאבק שלנו על המקום השלישי ואירופה בסוף העונה", אמרו הבוקר במועדון. טום בן זקן, רועי גורדנה ודין דוד שסיימו גם הם את המשחק שלשום עם פציעות שרירים קלות, עשויים בסופו של דבר להיות כשירים, אבל יתכן שרן בן שמעון יערוך בכל זאת כמה שינויים כי מספר שחקנים מאוד עייפים. טימותי אוואני ופאהד באיו ימשיכו להיעדר.

שלומי אזולאי שחקן מ.ס. אשדוד. דני מרון
ביקש להכשיר אותו לדייט השני עם בית"ר. שלומי אזולאי/דני מרון

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים יודעת שהסיכוי לעלות לפלייאוף העליון מחר (שבת, 19:15, ספורט1) נמוך. לירושלמים עדיין יש סיכוי להשיג את הכרטיס, אבל כדי שזה יקרה היא צריכה לנצח ולקוות שהפועל באר שבע לא תנצח ובמקביל מכבי נתניה או קרית שמונה יפסידו. בבית"ר מתייחסים למשחק מחר גם כהזדמנות לפלייאוף העליון, וגם כמשחק שיכול לתת דחיפה אם הקבוצה תשחק בפלייאוף התחתון. "גם אם לא נגיע לפלייאוף העליון, ניצחון יביא אותנו לפלייאוף התחתון בפער מספיק גדול מהתחתית ומאבקי הירידה. כשאתה שם, אפשר להסתבך מכלום", אמרו במועדון.

רק מחר יחליטו סלובודן דראפיץ' ושי ברדה על ההרכב, על רקע הרשימה הארוכה יחסית של פצועים ושחקנים שסוחבים עייפות ממשחק הגביע. עלי מוחמד אמור להיות כשיר, אבל הדברים זה יתברר סופית רק מחר. גם תמיר עדי עשוי להתלבש לראשונה מאז שקרע את השריר. טל בן חיים עשוי להשתלב בהגנה. מי שייעדרו מהמשחק הם עידן ורד ודוד דגו המוצהבים. במקרה של דגו, הוא צבר 4 צהובים במסגרת קבוצת הנוער ועוד אחד בקבוצה הבוגרת.

סלובדן דראפיץ' מאמן בית"ר אמר לקראת ההתמודדות מול אשדוד: "דיברנו עם השחקנים אחרי משחק, היתה לנו משימה בגביע, מאוד רצינו לעבור, אבל זה לא קרה לצערנו. אשדוד בפלייאוף העליון כבר וניצחו אותנו, והמשחק הזה הרבה יותר חשוב לנו מלאשדוד".

מרקו ינקוביץ', שהחלים מהפציעה שלו, אמר: "יש לנו משחק מאוד חשוב נגד יריבה מצוינת, ששיחקנו נגדם רק השבוע, זה יהיה משחק קשה לשתי הקבוצות, כי זה לא הרבה זמן בין המשחקים, שחקנים יהיו עייפים, אבל מי שיהיה מוכן מנטאלית הכי טוב ינצח את המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סלובודן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
בית"ר לא משלה את עצמה. דראפיץ'/דני מרון

טריוויה

* כדי להופיע בפלייאוף העליון בפעם השביעית מתוך שמונה העונות האחרונות, בית"ר ירושלים חייבת ניצחון בצירוף הפסד של קרית שמונה או נתניה יחד עם מעידה של באר שבע.

* מ.ס. אשדוד לא ניצחה את בית"ר ירושלים במשחק ביתי בליגה מאז נובמבר 2013, כאשר ירו בלו הכריע את המשחק עם 0:1 כבר בדקה השלישית.

* רן בן שמעון, כמו אשדוד, מעולם לא ניצח את בית"ר בשני מפגשי העונה הסדירה. אחרי הניצחון בהארכה בגביע, האם גם יהיה דאבל עונתי ראשון?

* דין דוד כבש בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלו מול בית"ר, והיא היריבה האהובה עליו בליגת העל עם ארבעה שערים ושני בישולים.

* מ.ס. אשדוד ללא הפסד בששת משחקי הבית האחרונים שלה, במהלכם צברה 14 נקודות מתוך 18 וספגה רק פעמיים.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: אשדוד
קהל: 940

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully