וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס: "השחקנים התרגשו, חזרת הקהל הלחיצה אותם"

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 10:04

מאמן הפועל חולון מצא קשר ישיר בין שובם של האוהדים להפסד הביתי 72:63 לקרשיאקה. מקבילו הטורקי החרים את מסיבת העיתונאים בגלל תקרית בין עוזרו לבין דדאס. "אם יש משחק להפסיד בו, זה היה הנכון. זו לא טרגדיה", סיכם היווני

סקוט ברוקס על העובדה שאבדיה לא הגיע לקו העונשין במשך חודש/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

דווקא במשחק שבו קיבלה בחזרה את האוהדים ביציע, הפועל חולון הפגינה אמש (רביעי) את התצוגה ההתקפית החלשה ביותר שלה העונה. בפעם הראשונה בכל המסגרות היא ירדה מ-70 נקודות, והפסידה 72:63 בבית לפינאר קרשיאקה.

עיקרי הדברים:

  • שיא נקודות שלילי העונה להפועל חולון
  • הקרב על הכרטיסים לפיינל אייט מסתבך
  • דדאס והעוזר הטורקי התעמתו, סאריג'ה החרים
מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס. דני מרון
הקהל לא עזר לו. דדאס/דני מרון

לדברי המאמן החולוני סטפנוס דדאס, יש קשר בין שובו של הקהל לבין המשחק החלש של קבוצתו. "ברור שאנחנו שמחים לראות שוב את האוהדים, אבל החזרה שלהם הפעילה לחץ על הקבוצה. ידענו שזה עלול לקרות. השחקנים התרגשו, וניסיתי להכין אותם כדי שישמרו על ריכוז. הקהל דחף אותנו לשמור חזק בהגנה, אבל ראינו את עודף הרצון הזה דווקא בהתקפות מעבר ובמתפרצות".

היווני ניסה לשמור על פרופורציה והוסיף כי "אני חושב שאם כבר צריך להפסיד בבית, הפסדנו במשחק הנכון. זו לא טרגדיה. אם ננצח את ברינדיזי, נעלה לפיינל אייט. קרשיאקה היא הקבוצה הטובה ביותר במפעל, יחד עם סן פאבלו בורגוס, ושני זרים אמריקאים שלה עולים יותר מכל השחקנים שלנו יחד".

שחקן הפועל חולון טיירוס מגי. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
מהיחידים שהופיעו. טיירוס מגי/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

המאבק על שני הכרטיסים מבית ט' לפיינל אייט נפתח והסתבך: בתום הסיבוב הראשון בטופ 16, וכששלושה מחזורים נותרו בקופה, קרשיאקה, חולון וברינדיזי מחזיקות במאזן זהה של 1:2, בעוד טופאש בורסה מדורגת אחרונה עם 3:0. פינאר תארח את הסגולים באיזמיר ביום שלישי הקרוב.

"הם שיחקו בצורה יותר חכמה מאיתנו, וזו הסיבה העיקרית שהפסדנו. פתחנו מצוין בהגנה, אבל לא תרגמנו את השמירה הטובה שלנו לצבירת נקודות במגרש הפתוח", ניתח דדאס. "קלענו רק שלשה אחת במחצית השנייה, וזה קריטי עבורנו. ברבע הראשון ספגנו רק שמונה נקודות, אבל בשלישי ספגנו 27. לא הוצאנו לפועל בצורה טובה. כעסתי על השחקנים לקראת הסיום ורציתי להבהיר להם שאני מצפה שנשחק בעתיד בצורה חכמה יותר ונבוא בגישה אחרת. באיזמיר נשחק טוב יותר ונקלע יותר נקודות".

בסיום המשחק אירעה תקרית בין דדאס לאחד מעוזרי המאמן של קרשיאקה, שעקץ אותו באחת הרשתות החברתיות בימים שהיווני עוד אימן בליגה הטורקית. בעקבות כך, המאמן אופוק סאריג'ה החרים את מסיבת העיתונאים הרשמית.

טיירוס מגי, שהיה הקלע הבולט של חולון עם 14 נקודות, סיכם: "הם שיבשו לנו את המשחק, ולא נצמדנו לתוכנית שלנו. אנחנו מבינים עכשיו מול מי אנחנו עומדים ואיזו מין קבוצה היא קרשיאקה. נבוא מוכנים למשחק הבא נגדה".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully