וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים אופטימית: "ב-4 ימים אפשר לשנות את האווירה"

17.3.2021 / 11:30

הקבוצה מהבירה מוכנה לשני משחקים מכריעים נגד מ.ס. אשדוד. במועדון בונים על קור הרוח של אלירן עטר: "הוא לא מפחד מכלום"

תקציר: בית"ר ירושלים גוברת 1:2 דרמטי על הפועל כפר סבא/ספורט 1

בית"ר ירושלים דרוכה לקראת משחק שמינית גמר גביע המדינה הערב בטדי נגד מ.ס אשדוד (רביעי, 18:00, 5+ לייב). המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה ערכו אתמול אסיפת וידאו עם קטעים ממשחק הקבוצה נגד הפועל כפר סבא וכמו כן הקרינו וידאו של אשדוד, עם דגש על הנעת הכדור של היריבה והתנועה של שחקני הכנף למרכז. שחקנים בקבוצה נשמעו אופטימיים אתמול ואמרו: "עם כל מה שעברנו השנה, אפשר בארבעה ימים - בשני משחקים נגד אשדוד - לשנות את כל האווירה של העונה הזאת".

בצוות המקצועי חוששים מהעייפות של השחקנים אחרי 10 משחקים ב-32 יום ומתכוונים לרענן את ההרכב. מרקו ינקוביץ', שי קונסטנטין וירדן שועה עשויים לפתוח, כשהמונטנגרי עדיין לא כשיר ב-100 אחוז, אך מרגיש שהוא יכול לשחק. עלי מוחמד התלונן אתמול על רגישות בברך אך הוא אמור להיות בהרכב. בבית"ר אמרו כי "רגישות בברך או בכל שריר זאת שיגרה כאן בחודש הזה, אנחנו לא מתרגשים".

מרקו ינקוביץ' שחקן בית"ר ירושלים בחימום. אריאל שלום
מרגיש שהוא יכול לשחק. ינקוביץ'/אריאל שלום

בצוות המקצועי שוחחו לקראת המשחק עם אלירן עטר, שנותר השחקן הכי משמעותי של בית"ר ירושלים בחלק הקדמי, גם כשהוא עולה מהספסל. עטר כבש 9 שערים ובישל 2 נוספים ואם יגיע למעורבות ישירה ב-16 שערים, חוזהו יתחדש אוטומטית. במועדון חיזקו את הקשר ואמרו: "יש עליו הרבה ביקורת, אבל תחת לחץ הוא תמיד רוצה את הכדור ומאיים על השער. הוא לא מפחד מכלום ובלחץ שהקבוצה נמצאת בו, זה בדיוק מה שההתקפה צריכה".

הקשר הצעיר דוד דגו צפוי להמשיך לקבל הזדמנויות עד לסיום העונה, מתוך מטרה להפוך אותו לחלק לגיטימי מהסגל בעונה הבאה. ללא קשר לשער שכבש נגד הפועל כפר סבא, דראפיץ' וברדה פירגנו לשחקן לאורך תקופה על התהליך שעבר בבירה ושינוי הגישה. זו גם הסיבה שהם הימרו עליו במשחק האחרון כמחליף .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully