וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפשר לעצור את מכבי": לפני הדרבי, הפועל תל אביב הרוויחה את המחליפים

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 7:09

קלינגר חשש ממשחק הגביע מול נתניה בשל החיסורים הרבים, אך בסופו של דבר יצא נשכר. השחקנים אופטימיים לקראת שבת: "אם נשחק כמו נגד מכבי חיפה, יש לנו סיכוי". בן ביטון צפוי לחזור

תקציר מכבי נתניה - הפועל תל אביב 3:1/ספורט1

בהפועל תל אביב נרשמה התלהבות גדולה עם העלייה לרבע גמר גביע המדינה אתמול (שלישי) בזכות הניצחון 1:3 על מכבי נתניה. שחקנים בקבוצה אמרו בסיום: "אנחנו מסובכים בתחתית, אבל קלינגר דיבר השבוע כאילו אין בעיות בתחתית, הכל על הגביע, ובזכות הטירוף שלו, זה הפך ליותר חשוב מהליגה. כולם באמת באו לתת הכל, למרות שהיינו בהרכב חסר".

המאמן הכין את שחקניו ללחץ של נתניה עם דגש על הכניסות של גבי קניקובסקי ולאמק בנדה לרחבה. דווקא שני אלה הגיעו למצבים במחצית הראשונה, בה גילתה נתניה עליונות. במועדון הודו שהקבוצה לא הייתה במשחק גדול ושקיבלה קצת עזרה מהשופט בשער הראשון, אבל שמחו מהלב והרצון שהשחקנים הפגינו. ניר קלינגר סיכם זאת ואמר: "אני גאה בשחקנים שלא ויתרו על הגביע".

שחקני הפועל תל אביב לידור כהן, עומרי אלטמן. ברני ארדוב
הרוטציה השתלמה. הפועל תל אביב חוגגת/ברני ארדוב

עיקרי הדברים

  • ניר קלינגר חשש מהרוטציה הקצרה של הפועל תל אביב נגד נתניה, אבל הרוויח את המחליפים
  • במועדון הודו שקיבלו קצת עזרה מהשופטים, אבל בעיקר שמחו ממשחק ההקרבה של השחקנים
  • בן ביטון צפוי להיות כשיר לדרבי בשבת, השחקנים אופטימיים: "מכבי מכונה, אבל יש לנו סיכוי"

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב ניצחה את מכבי נתניה 1:3 בחוץ ועלתה לרבע גמר גביע המדינה

לכתבה המלאה

הצוות המקצועי והרפואי התלבט רבות בנוגע לסגל וההרכב לקראת המשחק. מצד אחד המאמן ידע שלא מעט שחקנים סוחבים עייפות ומושכים פציעות קלות, אך מנגד, הוא לא היה מוכן לקחת סיכון בכל מה שנוגע לגביע - גם לא במקרה של דן איינבינדר, שלא היה אמור להתלבש אבל נכלל בסגל ונכנס לסייע לחבריו בשליש האחרון של המשחק. קלינגר לקח בחשבון שארבעה-חמישה שינויים בהרכב במכה אחת עלול להשפיע פסיכולוגית על השחקנים ועל הקצב של הקבוצה, ועשה התאמות בעיקר מתוך אילוצים. במקביל נתן המאמן מקום בהרכב לשי אייזן, עמנואל בואטנג, גיל יצחק, ניב סרדל ודורון ליידנר ששיחקו פחות בתקופה האחרונה, מה שעשוי להביא אותם חדים יותר לפלייאוף. השוער ארנסטס שטקוס לחץ את היד השחקנים הצעירים בחדר ההלבשה ואמר להם: "אלה משחקים שאתם מרוויחים בהם את המקום שלכם".

בן ביטון מתאושש בקצב טוב ועשוי להיות כשיר לדרבי, אבל אדי גוטליב עדיין לא כשיר וייעדר, כמו דן עזריה שפרק את הכתף ואושר דוידה המוצהב. שלומי אזולאי שמתאושש מנקע בקרסול ואופק ביטון שעדיין לא החלים, נמצאים בספק. שחקני הקבוצה מאמינים שיוכלו להוציא לפחות נקודה בדרבי ואמרו: "אנחנו קבוצה חזקה שהמיקום שלה בטבלה לא מייצג. מכבי נראית בתקופה הזאת כמו מכונה, אבל אם נשחק כמו נגד מכבי חיפה, עם קצת מזל נוכל לעצור אותם".

עמרי אלטמן הוסיף בסיום: "כולנו עם הראש כבר בדרבי, אנחנו יודעים כמה זה חשוב למועדון ולקהל ומבטיחים שניתן הכל כדי להביא תוצאה טובה". במועדון יעבדו שעות נוספות בימים הקרובים, ואף יתגברו את צוות הפיזיותרפיסטים והמעסים על מנת להביא כמה שיותר שחקנים כשירים לדרבי.

קמפיין קבוצת הנשים של הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
קבוצת הנשים של המועדון עם נציגת עמותת SOS/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

בנושא אחר: קבוצת הנשים של המועדון הגיעה אתמול ל-SOS חיות ליום פעילות קהילתית במטרה לעורר את המודעות עבור אימוץ של כלבים בוגרים, שנשארים במתחם האימוץ בזמן שמאמצים לרוב את כל הגורים. השחקניות, בליווי המאמן ומנהלת הקבוצה, שוחחו נציגת העמותה שהסבירה להן על צורת העבודה הייחודית, על העלויות הגבוהות שיש לעמותה בטיפולים וטרינריים מצילי חיים והקושי לגייס תרומות וכן גם על קבוצת הכלבים הבוגרים שקשה יותר למצוא להם בית. לכבוד יום המעשים הטובים נפתח לינק לתרומות למען הכלבים חסרי הבית: כל אוהד שיתרום מעל 150 שקל יקבל ערכת עידוד; כל אוהד שיתרום מעל 300 שקל יקבל כדור ממותג. ‏לאחר הכניסה ללינק יש לבחור בפרויקט בשם "הפועל תל אביב למען כלבים וחתולים".

תרמו בצורה מאובטחת ל-S.O.S Pets (israeltoremet.org)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully