וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של ריצ'רד האוול: נייט ססטינה חתם בהפועל חולון

15.3.2021 / 9:58

הסגולים קיבלו מלוקה באנקי המלצה חמה על הפורוורד/סנטר האמריקאי (23, 2.06), וצירפו אותו עד תום העונה. הוא לא יוכל לשחק בליגת האלופות

נייט ססטינה. AP
נייט ססטינה/AP

הפועל חולון דאגה לגבות את עצמה בשחקן פנים נוסף לקראת שלבי ההכרעה בליגת העל והבליגה הבלקנית. לאור פציעתו של ריצ'רד האוול, שלא ישוב עוד לשחק העונה, החתימו הסגולים את הפורוורד/סנטר האמריקאי נייט ססטינה.

ססטינה (23, 2.06) חתם על חוזה עד לסיום העונה עם אופציה לעונה הבאה, והוא לא יוכל להשתתף במשחקי ליגת האלופות מכיוון שמועד רישום השחקנים במפעל חלף. אחרי ארבע עונות במכללת באקנל ואחת נוספת בקנטאקי הוא הגיע ללונג איילנד נטס מליגת הפיתוח ותרם העונה 7.7 נקודות ו-3.8 ריבאונדים.

עוזר המאמן בקבוצת הג'י ליג, לוקה באנקי, שאימן בעבר בין היתר את אולימפיה מילאנו, מונטפסקי סיינה, לוקומוטיב קובאן וא.א.ק אתונה, המליץ בחום על ססטינה, וחולון החליטה ללכת עליו.

"עקבתי אחרי נייט מהקיץ, והעובדה שהיה רוקי גרמה לי להסס אם לבנות עליו", הודה המאמן סטפנוס דדאס. "לכן המשכתי במעקב גם בג'י ליג, והעובדה שמדובר בביג מן עם קליעה מבחוץ ובשחקן קבוצתי בהחלט מתאימה לשיטה שלי. הוא יעזור לנו ברוטציה של השחקנים הגבוהים, מכיוון שאנחנו רוצים ללכת עד הסוף בשלושה מפעלים, עם משחקים כפולים עד סוף העונה. הוא יכול לתת לנו עומק וביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully